Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, sveigis skrev:

Milde himmel hvor fin bilen din ble nå etter en runde hos detailer:)

Hvit bil som er nystriglet i lakk er meget delikat .

Takk for det Sveigis! Ble skikkelig fornøyd selv, det i kombinasjon med å få på sommerhjulene ga meg nesten nybilfølelse igjen :D Har egentlig alltid tenkt å bytte ut denne litt før den bikker 200.000 kilometer (par år til), men nå tar jeg vel egentlig sikte på å beholde den enda lengre. Tror ikke jeg kan bli mer fornøyd med noen annen bil, både hva gjelder utseende og det praktiske (samt økonomisk) :) 

Ja, jeg bestilte faktisk en slik en tidligere i dag@Marius2002, spent på kvaliteten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 25.11.2017 at 12.07, Walkabout skrev:

 

1F216111-25C6-43AC-B059-36F71D1921C5.jpeg

Kom til å tenke på en ting - skal det ikke være et plastdeksel over telefon-tilkoblingen her, altså hvor man kobler til snap in-adapteret? Eller skal det være slik som på bildet her? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

På min sitter det samme type "deksel" som på dette bildet. Godt mulig tidligere eier hadde snap in adapter som ble tatt ut før du kjøpte? :?

Ja, det så mer riktig ut! Må få kjøpt meg et slik et da. Ifølge Google så skal delenummeret være 9169728 - men du hadde ikke giddet å dobbeltsjekke for meg? :) Hvis du popper ut dekselet så skal delenummeret stå på baksiden.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Walkabout skrev:

Ja, det så mer riktig ut! Må få kjøpt meg et slik et da. Ifølge Google så skal delenummeret være 9169728 - men du hadde ikke giddet å dobbeltsjekke for meg? :) Hvis du popper ut dekselet så skal delenummeret stå på baksiden.

0 stress! Here u go :)

20180422_192252.thumb.jpg.d12178b0e346577dad21cc94f9b64ab5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chris A skrev:

Blev meget bra det der @Walkabout. Folierer du selv? Dersom hva slags folie bruker du?

Takk for det! Fikk et lokalt firma til å gjøre det, det var en kjapp jobb så de tok bare 300 kroner for folie og arbeid når listene var av:) Mener å huske at de bruker 3M-folie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ///M-ini95 skrev:

@Walkabout ikke verst! Hvordan er dette med clima comfort rute når man har Head up? Mener å huske at man ikke kunne velge HUD og clima comfort rute i konfiguratoren til BMW. Merker du noe på selve skarpheten til displayet? :)

Funker knall med CC og HUD, ruta er bestilt for biler med HUD så skarpheten er akkurat som før :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Funker knall med CC og HUD, ruta er bestilt for biler med HUD så skarpheten er akkurat som før :) 

Deilig! Skal gjøre det samme når jeg skal bytte min. Kjørt med en liten rose i ruta i 1 år nå. Er vel kanskje på tide å fikse den 😛 hvem bytta ruta di forresten? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...