Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, StigJ skrev:

Mangler DAB+? Er vel ikke standard i tyskspekka biler det?

 

18 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Se her ja, Raymond! Da er det to ting vi må gjøre - det ene er riktige blinklyshendler og det andre er ny NBT-enhet med DAB+. :)

Trenger ikke DAB+ i en M4, her skal det høres på eksoslyden og ikke på P3 :D Men blinklyshendler hadde vært et must ja! Samt gjort et eller annet med interiørlistene. 

Noen som vet om BMW Tyskland sin nybilgaranti gjelder over hele Europa? Ifølge selger gjorde den det.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier go for it 👍 Lever kun en gang, bare å slå til 😀 Dessuten så synes jeg dette er en veldig fornuftig pris, særlig siden dette er en Competition utgave. Det er jo så si helt ny bil som er ubetydelig brukt, mye tryggere enn å kjøpe en som har fått 30 000 km. Det kan være 30 000 km med juling som dennhar fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10.7.2018 at 17.51, Walkabout skrev:

Holdt i to år og da måtte jeg knekke av skiltene mine før jeg skulle på med de personlige bilskiltene :P Tror merket heter Tesa eller noe slikt, er en som er beregnet for utebruk og fargen på den er grønn. Selger den på blant annet Fargerike.

Et godt alternativ er borrelåsteip fra 3M. Da går det an å ta av skiltene når man vasker bilen for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ogee1 skrev:

Et godt alternativ er borrelåsteip fra 3M. Da går det an å ta av skiltene når man vasker bilen for eksempel.

Har prøvd det, men synes skiltene bygger for mye ut da, blir ikke like pent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg sier go for it 👍 Lever kun en gang, bare å slå til 😀 Dessuten så synes jeg dette er en veldig fornuftig pris, særlig siden dette er en Competition utgave. Det er jo så si helt ny bil som er ubetydelig brukt, mye tryggere enn å kjøpe en som har fått 30 000 km. Det kan være 30 000 km med juling som dennhar fått.

Ja, jeg skal tenke og ikke minst regne litt i løpet av helgen ;) Har mest lyst til å beholde F11'en også, men det ser ikke så lett ut på nåværende tidspunkt, da må jeg spare litt mer. Får se hva jeg gjør, ingen tvil om at dette er en god pris iallfall. Men så er det liksom det å kvitte seg med F11'en jeg er blitt så glad i da. Dersom det må til så tviler jeg på at jeg bytter den ut med en M4 :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye å velge i med den summen dær. Det hadde blitt en stor overgang fra 520 diesel tror jeg:) M4 er sikkert et råskinn😎

BTW: ser du skal tenke å regne i helgen. Basert på mine erfaringer. Så går alltid disse regnestykkene bra dersom man vil det.😂🙈

Artig å se hva du finner ut:)

lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chris A skrev:

Er mye å velge i med den summen dær. Det hadde blitt en stor overgang fra 520 diesel tror jeg:) M4 er sikkert et råskinn😎

BTW: ser du skal tenke å regne i helgen. Basert på mine erfaringer. Så går alltid disse regnestykkene bra dersom man vil det.😂🙈

Artig å se hva du finner ut:)

lykke til! 

Ja, M4 (og M3) er virkelig et råskinn, har prøvd flere av de. Har alltid vondt i kjeven etterpå av konstant smiling :D 

En av grunnene til at jeg ble advokat er at mattekunnskapene mine er på nivå med et dressert marsvin, så jeg får se hvordan det ender opp til slutt ;) Det er mye som skal passe om man skal ha økonomi til å ha to biler en periode, og ikke minst hva en må forsake for å få det til. "Problemet" er at jeg er så utrolig fornøyd med F11'en. Får gruble litt over helgen - takk for det :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jeg tror jeg kjenner på akkurat det du gjør nå, har lyst på noe nytt og vil egentelig ikke selge godbilen som du er så fornøyd med. Var akkurat sånn med F10en min, men jeg var tøff og la den ut som «vurderes solgt til en pris jeg vil ha». Tenkte at dette kan fint trekke ut i måneder, men så kom det jo faen meg en med penger i hånden, ikke noe innbytte og som betalte det jeg skulle ha. Kunne jo ikke si «Ja jeg ser du vil betale prisforlangende, men jeg kan likevel ikke selge til deg fordi jeg ikke er klar. Selv om jeg har lagt ut bilen for salg» 😂

Jeg skjønner prioriteringen din, men jeg tror nok ikke du ville ha angret om du byttet ut F11en med M4. Ville ikke regnet for mye på det, som nevnt over her så blir du enig med deg selv om du bare vil. Selv har jeg tenkt for mye, og jeg har vel endt opp med å utsette M bil denne gangen også 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Du jeg tror jeg kjenner på akkurat det du gjør nå, har lyst på noe nytt og vil egentelig ikke selge godbilen som du er så fornøyd med. Var akkurat sånn med F10en min, men jeg var tøff og la den ut som «vurderes solgt til en pris jeg vil ha». Tenkte at dette kan fint trekke ut i måneder, men så kom det jo faen meg en med penger i hånden, ikke noe innbytte og som betalte det jeg skulle ha. Kunne jo ikke si «Ja jeg ser du vil betale prisforlangende, men jeg kan likevel ikke selge til deg fordi jeg ikke er klar. Selv om jeg har lagt ut bilen for salg» 😂

Jeg skjønner prioriteringen din, men jeg tror nok ikke du ville ha angret om du byttet ut F11en med M4. Ville ikke regnet for mye på det, som nevnt over her så blir du enig med deg selv om du bare vil. Selv har jeg tenkt for mye, og jeg har vel endt opp med å utsette M bil denne gangen også 😢 

Hehe ja, hadde vært litt for gale å nekte å selge bilen til en som ville betale prisforlangende :P 

Nå har jeg hatt en tur i bilen min i dag, og egentlig komme frem til at jeg er for fornøyd med den til å selge den nå.

Det kunne gått å ha en M4 i tillegg, men da går det på bekostning av mye annet enn bil som er kjekt i livet, slik som opplevelser, ferier og andre materielle goder. Så da blir det å beholde F11'en et par år til (eller eventuelt inntil jeg vinner i Lotto), så får jeg heller ta en ny vurdering da :) 

F11'en har absolutt alt jeg trenger, sett bort fra råsterk motor og hissig eksoslyd. Utseendemessig er den (i mine øyne) utrolig flott og akkurat slik jeg vil ha den (kanskje med unntak av LCI LED hovedlys og Hamann-felger), men det er mer enn godt nok for meg. Koser meg veldig i bilen, med HUD, komfortseter og Hifi Pro er det ingenting å klage på. Og med 6WA og ratt med varme som snart monteres blir det også en trivelig oppgradering :) 

Det kommer en tid for råsterk motor og hissig motorlyd senere i livet også, er fortsatt godt over to år til jeg fyller 30 så har ikke veldig stress på meg. Håper at jeg kan være så privilegert å få leve ut drømmen om en M4 om et år eller to :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...