Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, ogee1 skrev:

Ble fint med svarte lister. Vet du hvordan de er festet? Skulle gjerne pusset opp listene på konas bil.

Nei, vet ikke helt hvordan de er festet. Tenkte å høre på Bavaria, eller stikke innom for eksempel Hurtigruta Carglass for å høre, de er vel vant med å ta den av når de bytter ruter og slikt. Skal gi deg en lyd når jeg finner ut av det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17.2.2018 at 23.56, awt skrev:

Selv tror jeg riktignok jeg ville gått for denne løsningen, men det var vel akkurat det du ville unngå. :D

Jeg har tenkt på det, men tror det hadde blitt rart siden man veldig lett ser at det blir en liten flik av listen som da er hvit, hvis man er nærme bilen. Ser man bort fra overgangen så er det en bra løsning. Hadde vært fint langt ifra, men langt ifra fint :P 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Nå gleder jeg meg faktisk skikkelig til å få dette på plass. Kan ikke se at det er brukt engang :D 

 

Dette blir rått! Det så usedvanlig pent ut :| Mitt har noen riper i glasset, vurdere å bytte ut det.

Hvordan fikser/fikset du blanking? kjøpte du ferdig blanket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bækkmann skrev:

Dette blir rått! Det så usedvanlig pent ut :| Mitt har noen riper i glasset, vurdere å bytte ut det.

Hvordan fikser/fikset du blanking? kjøpte du ferdig blanket? 

Ja, ble positivt overrasket over hvor pent glasset var :) Blanking, tenker du på koding da eller? Der har jeg alliert meg med @SweetBMW, så regner med at han fikser biffen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Walkabout skrev:

Ja, ble positivt overrasket over hvor pent glasset var :) Blanking, tenker du på koding da eller? Der har jeg alliert meg med @SweetBMW, så regner med at han fikser biffen :D 

Han fikser det ja :D Nei, blanking er vel at speedometeret må "nullstilles." Mener det er en sånn eeprom chip som lagrer VIN info. bla. km. stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Bækkmann skrev:

Han fikser det ja :D Nei, blanking er vel at speedometeret må "nullstilles." Mener det er en sånn eeprom chip som lagrer VIN info. bla. km. stand.

Håper han fikser blanking også, han får til det meste så :P Hvordan fikk du ordnet blanking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...