Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Bækkmann skrev:

Tøft med NBT iDrive hjul! :) Grei å montere? Prikk lik orginal håper jeg? :) Synes den ser litt blass ut på bilde, mulig det er lyset som lurer meg :) 

Takk, jeg synes det ble veldig bra! Enkelt å montere, unnagjort på fem minutter. Man trer bare det nye hjulet over det gamle (må bare ta av det lille dekselet på toppen av det eksisterende hjulet). Er nok ikke prikk lik original, men så likt man kommer - hadde ikke sett forskjell om jeg ikke visste at det var en eBay-knott ;) Det er nok ikke like blank som den originale (som jo er helt blank når det er touch-funksjon mener jeg å huske), men lyset på bildet lurer litt. Absolutt verdt pengene synes jeg, også er hjulet så mye bedre å holde i og snurre på med litt størrelse :) 

Kjøpte min herfra: http://www.ebay.com/itm/Silver-Replacement-Bigger-Multimedia-Audio-Knob-For-BMW-F20-F30-F32-F33-F34-F10-/332057813703?hash=item4d503022c7:g:T4MAAOSwojRYSmst&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skal montere sportsskiver fra Zimmermann om et par uker. Disse kommer zinkbehandlet så de ruster ikke så fælt, men tenkte likevel å få senteret lakkert så det holder seg pent lengre. Lakkert de gamle som et testprosjekt og de har holdt seg fint nå er par måneder. Så da var det bare å maskere godt, og finne frem lakkboksen. Ble først varmebestandig sølv, og deretter varmebestandig klarlakk. Satser på at det gjør susen - så nå er de tilbake i esken, med nylakkert senter :) 

IMG_3857.JPG

IMG_3861.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...