Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

 

54 minutter siden, ahj skrev:

Tusen takk! 

Undersøkte litt nå og det siste nummer er dekselet åpent fra M550d, burde det ikke gå med denne: 51118063434 
Den er lukket som 5118055133 :) 

Var iallfall de numrene jeg fikk opplyst hos Bavaria da jeg hørte. Men når jeg søker opp M550d nå ser det ut som høyre deksel er lukket og venstre er åpent på grunn av kjøling. Mens på LCI med Webasto er begge lukket. Dog usikker på om de til LCI passer pre-LCI siden festene til tåkelys og tåkelysdeksel er annerledes? Får se hva som er hva når jeg henter de hos Bavaria til neste fredag, ikke krise om den ene er lukket og den andre er åpen heller men hadde jo vært greit at de var like sånn sett :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Walkabout skrev:

 

Var iallfall de numrene jeg fikk opplyst hos Bavaria da jeg hørte. Men når jeg søker opp M550d nå ser det ut som høyre deksel er lukket og venstre er åpent på grunn av kjøling. Mens på LCI med Webasto er begge lukket. Dog usikker på om de til LCI passer pre-LCI siden festene til tåkelys og tåkelysdeksel er annerledes? Får se hva som er hva når jeg henter de hos Bavaria til neste fredag, ikke krise om den ene er lukket og den andre er åpen heller men hadde jo vært greit at de var like sånn sett :) 

Dekselet på høyre side ser slik ut på M550d :)

017E1CEC-9903-4440-B210-A48C5474ED9B.thumb.jpeg.82a1dd6df6740bddd0a3ae883aca92a2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, EspenKrag skrev:

Dekselet på høyre side ser slik ut på M550d :)

017E1CEC-9903-4440-B210-A48C5474ED9B.thumb.jpeg.82a1dd6df6740bddd0a3ae883aca92a2.jpeg

Takk! Om du ser på venstre side (førersiden) på bilen din, ser det ut som dekselet har en plate bak som kan tas av slik at det blir åpent også der, eller er hele dekselet "støpt" slik at det ikke er mulig å gjøre det åpent? Hadde vært supert om du hadde giddet å ta et bilde av andre siden også :) På de vanlige dekslene til tåkelys er det en plate bak man kan velge å fjerne. 

Fant en M550d på Finn som har "åpne" deksler på begge sider, så finnes nok en måte å få det til på: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=117897023 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bekrefte at min M550d har åpne deksler på begge sider og kjølere godt synlig bak disse. Min har ikke webasto, men det ville virke ulogisk å fjerne tåkelys for å få inn luft til kjøling og så stenge grillen for webasto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, EspenKrag skrev:

Se der ja :) mitt ser ganske støpt ut, uten at jeg unersøkte veldig nøye :) min er pre-LCI med webasto

Takk igjen :) Har funnet ut av "mysteriet" nå - biler med Webasto har lukket deksel på førersiden og åpent deksel på passasjersiden, mens biler uten Webasto har åpent deksel på begge sider. Dette gjelder uavhengig av LCI :) Ifølge den allvitende @Saltkjelen så er delenummer for åpent deksel på førersiden 51118057617 og åpent deksel på passasjersiden 51118055134 ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, cityhopper skrev:

Min har samme opplegg som EspenKrag sine bilder viser. LCI med Webasto. Ser jo mer harmonisk ut med åpne deksel på begge sider, men Tyskerne har vel en tanke med dette... 

Hmm, har du åpent deksel på passasjersiden og lukket på førersiden? Jeg trodde at det kun gjaldt M550d, og at alle LCI med Webasto (med mindre motorisering enn 550d) hadde lukkede deksler på begge sider :) Kan godt være det er noen unntak her, men på Finn ser de fleste LCI med Webasto slik ut. Snodige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, cityhopper skrev:

Kjører en 14' M550d, glemte vel å skrive det ja. Så teorien din stemmer nok godt den, @Walkabout 👍

Visste ikke at du virkelig hadde slått på stortromma med en M550d - gratulerer så mye :D Får svinge innom deg en dag i sommer og beskue beistet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått spylt av den gamle sprayfolien av vinterfelgene - fy f**n for en drittjobb. Tre timer med turbodyse og høytrykksspyler med 90 graders varme på vannet. Så den reklamen om at det bare er å dra det lett av igjen kan ta seg en bolle... Uansett, nå er de ferdig pusset ned og klare for nytt lag med Foliatec, denne gang i sølv metallic :) 

4E7B0E28-157B-4314-B378-F4FB6A3A5B12.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...