Gå til innhold

Hefner's 2003 BMW 525D M-Sport


 Share

Anbefalte innlegg

Hey.... sitter og vurderer nye felger men er så usikker på om jeg vil gå opp til 19"  har veldig lyst men vet at det blir hardere og værre og kjøre med.

Jeg syns selv 18" er litt smått på en e39. Hva mener folket?

Har hatt E39 med 18" og det fungerte glimrende.

Dette var billigdekka til dekkspesialisten "typhoon", overraskende bra sett ifht andre billigdekk.

19" bør fungere bra, men dekkene er desto viktigere.

Det ser unektelig "riktigere" ut med 19" til bilen din, den fortjener det!

Så deg vel i krysset ved gjemsø her om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt E39 med 18" og det fungerte glimrende.

Dette var billigdekka til dekkspesialisten "typhoon", overraskende bra sett ifht andre billigdekk.

19" bør fungere bra, men dekkene er desto viktigere.

Det ser unektelig "riktigere" ut med 19" til bilen din, den fortjener det!

Så deg vel i krysset ved gjemsø her om dagen?

Ja er jo rundt omkring jeg så lett og få øye på. Ja vet at 19 ser best ut helt klart, men er bedre og kjøre på 18. Får kjøre på de jeg har i år tenker jeg. Veldig lyst på style 128 veit jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger utetempføleren hen på min bil da? Hvorfor står ikke den der den skal under høyre side fremme. Lurer på om den ikke er heilt god.

Bilen hører også ut som en volvo om dagen fan clutch som er gåen muligens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel min femte elller sjette E39 nå. Kjøpte min første for 12 år siden. Den gav jeg nesten 240000 for. Var på tur til Oslo for å se på en -98 540 varebil hos en forhandler som hette Reza Biglary, men den var dårlig utstyrt, så det ble en -97 528iat som ble min første E39 den gangen.

Når der gjelder utetempføler har alltid den vært i høyre lokari på alle E39 jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel min femte elller sjette E39 nå. Kjøpte min første for 12 år siden. Den gav jeg nesten 240000 for. Var på tur til Oslo for å se på en -98 540 varebil hos en forhandler som hette Reza Biglary, men den var dårlig utstyrt, så det ble en -97 528iat som ble min første E39 den gangen.

Når der gjelder utetempføler har alltid den vært i høyre lokari på alle E39 jeg har hatt.

 

Jaja Reza hadde vel plukket av litt utstyr tenker jeg :)  

Ja det trodde jeg også at tempføleren skal være der, men neida ikke på min bil. Og tempen har til nå vist rett temp men blitt veldig fort varm så tyder på at den ligger nærmere motor en den skal gjøre. Må kikke litt mer en dag tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tenker litt på coilovers om dagen jeg, men er så usikker. vil ha den digge kjørekomforten jeg har nå men vil også ha den et par cm lavere bakken :) ikke lett dette nei? de fleste her inne sier sikkert senk!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...