Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

Hei!

Ligger ann til å kunne bli en bra bil dette med litt arbeid ;)

Flott med oransje blinklys kombinert med den lakkfargen;)

Har noen 18" BBS RS Replicaer til salgs om du er interessert...8500+evt. frakt.

Brukt 2000km så dekk er minimal/ingen slitasje på...desse er heller ikke spunnet med eller herjet med:)

ET35

18x8.5 (215/35)

18x9.5 (225/35)

Har stått på e36 coupe, og med desse specsa blir de liggendes ganske i ett med hjulbuene:)

Er plastidipet i fargen gunmetalgray, dette kan fjernest før salg om ønskelig:)

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Bare si ifra om jeg skal fjerne innlegget ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter lappen sjæl!! ca 2mnd igjen for meg også :stupid: Må ha bilen min på eu innen 31. august så vi står ganske likt ser ut til :D

Hater å vente.. Klart som ett egg for lappen no :P får håpe både min og din går igjennom :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater å vente.. Klart som ett egg for lappen no :P får håpe både min og din går igjennom :)

Alle kompiser har lappen snart så er vel nesten bare meg igjen!!!  ](*,) Skikkelig dritt å ha bursdag seint på aret :( men har du tatt alt av det obligatoriske med kjøreskole osv eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme greien her, meg og en annen som ikke har lappen.. :(

Har 1 obligatorisk greie, glattkjøring på torsdag :) trengte bare di obligatoriske greiene så går fort :P har du gjort noe? :)

Hatt det minste av obligatoriske antall kjøretimer og hatt glattkjøring :D Mangler bare langkjøring som blir tatt i september :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har bilen vært på eu-kontroll! Gikk ikke gjennom, hadde 2 1'er feil og 6 2'er feil.. :) så har litt å holde på med :P men det med baklysene skjønner eg ikke helt.. Testet at alle lys funket på tirsdag, og no skal di liksom ikke funke? Jaja..

Pappa skal ta med seg sveiseapparat med fra jobben en dag å fikse det lille rusthullet :) bærearm har eg muligens liggendes :P

Skal hente bilen om 1 timestid!

E9DC111A-DD45-4B23-9926-B7F17CA2DD04_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har bilen vært på eu-kontroll! Gikk ikke gjennom, hadde 2 1'er feil og 6 2'er feil.. :) så har litt å holde på med :P men det med baklysene skjønner eg ikke helt.. Testet at alle lys funket på tirsdag, og no skal di liksom ikke funke? Jaja..

Pappa skal ta med seg sveiseapparat med fra jobben en dag å fikse det lille rusthullet :) bærearm har eg muligens liggendes :P

Skal hente bilen om 1 timestid!

E9DC111A-DD45-4B23-9926-B7F17CA2DD04_zps

Hadde e46`n på eu nå jeg også :) Fikk 2 2`feil ... må bytte frontrute og bremserør bak hverfall :( men men samma som med din, må vel rettes på det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...