Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

2 minutter siden, williamwiers skrev:

Har vurdert det ja, monterte det på min bror sin e36 pga gåen foring på ene bærearmen. Men merket ikke fullt så mye forskjell her🤔 :) 

Jeg merka det veldig godt på min, ble mye mer direkte i styringa. Har ikke du tatt ned bakstillinga og? Blir vel powerflex der og?

Da merker du hvertfall forskjell 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Jeg merka det veldig godt på min, ble mye mer direkte i styringa. Har ikke du tatt ned bakstillinga og? Blir vel powerflex der og?

Da merker du hvertfall forskjell 

Stemmer det :) der er det komt powerflex så håper det blir bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra bilen kommer ihop igjen :) Kjekt å sjå bilde frå felleskjøringa, er forresten med i det bilde hehe ;) Har du planer om å vere med i år og?

Endret av Fluga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble vesentlig bedre med powerflex i bakre bærearmsforing, fjerna mye sporing. Originale foringene på ikke M3 er jo triste, er jo bare en liten del av foringene som har gummi. Foringene til M3 er fylt 100%. (+ eksentriske pga spindlene) Synest selv det var ei grei invistering.

Hvor bestilte du fanger fra, og hvordan er passformen? skulle hatt ny til min da den ikke har løs lippe og fikk seg ei sprekke når jeg ploga igjennom en halvmeters brøytebar i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, hsd skrev:

Min ble vesentlig bedre med powerflex i bakre bærearmsforing, fjerna mye sporing. Originale foringene på ikke M3 er jo triste, er jo bare en liten del av foringene som har gummi. Foringene til M3 er fylt 100%. (+ eksentriske pga spindlene) Synest selv det var ei grei invistering.

Hvor bestilte du fanger fra, og hvordan er passformen? skulle hatt ny til min da den ikke har løs lippe og fikk seg ei sprekke når jeg ploga igjennom en halvmeters brøytebar i vinter :)

Okei, får legge til nye foringer i neste handleliste :) 

fangeren tror eg er fra trolltuning, noe eg fikk rett etter uhellet. Men har org m-tech fanger som skal på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Liten update på prosjektet mitt :) 

har no fått ferdig det meste under på bilen, travers og svingarm forsterkning eg sveist inn og tatt rusten som har dukket opp. 

Bensintanken kommer opp i løpet av uken ilag med travers, så skal den ned på hjul igjen og skal begynne med litt detaljer interiørmessig før den blir sendt på lakk :) 

begynner å bli ivrrig på å få den ferdig snart.. 

travers er ferdig med 188mm diff i og selvmodifisert brakket for mer justering på spissing :)  Disse kommer fra sandblåsing i morgen.

 

ellers så er dekk i hus rundt 10 mai :D 

IMG_2142.JPG

IMG_2148.JPG

IMG_2154.JPG

IMG_2156.JPG

IMG_1930.JPG

IMG_1931.JPG

IMG_1932.JPG

Endret av williamwiers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag kom bilen ned på hjulene igjen :) så no er luftslanger ferdig lagt opp, tank/travers på plass igjen og litt smådill ferdig. 

Fått testet aircupsene litt bedre, løfter 4,5cm mellom innerskjern og hjul :) 

min fetter har også fått sin e30 i samme lokalet, blir kanskje å se på e30meet i år! Bilen har stått noen år i hans eie, forøverig s14 maskin og nye kw coils på den😎

IMG_2196.JPG

IMG_2197.JPG

IMG_2224.JPG

IMG_2226.JPG

IMG_2231.JPG

IMG_2239.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Alle v-bånd punkt og klar til sveising, rør bøyd til for å bygge minst mulig nedover :) 

Motor ute igjen og var tenkt å lakke luft-tank og tårnstag i uken. Håper også på å begynne på gulv i bagasjerom snart! 

IMG_2526.JPG

IMG_2527.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...