Gå til innhold

1983 E30 - Godkjent ombygd! Selges..


Anbefalte innlegg

God kveld!

Hentet i sta en ny bmw, da savnet ble for stort.. Skal bare ut å vaske den nå, så kommer det bilder.

Hint: Det er en veteran og den er svart...

Håper 316 tilgir meg litt for at jeg solgte e30'n jeg hadde når han ser dette :mrgreen:

TADAAA!

En e30 som er dønn lik den jeg hadde for 5-6år sida, hahaha :)

Er ikke 100% strøken, men er veldig hel og pen. Hellakkert for to år siden. Mangler noen småting her og der, men er et langtidsprosjekt.
Glemte interiørbilder ser jeg, men er hele og pene m-stoler(?) om det er noe som heter det :P

Fikk med noen bbs replica sommerfelger også, men de skal jeg selge tror jeg..

IMG_2326.JPG
IMG_2327.JPG
IMG_2328.JPG
IMG_2329.JPG
IMG_2331.JPG

Endret av Toastjern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippa feil ser jeg :-P

Velkommen til e30 veteran gjengen;-)

Men noen spørsmål

Er 83mod ser jeg

Men er facelift baklykter

Facelift dashbord (4trinns viftebryter)

Og fler beter. Men ikke lett å se på tlf

Er jo ikke alt som passer overens uten sveising.,

Har du noe historie på dette? Kanskje godkjent karosseribytte eller massiv rustsveis :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med E30 og velkommen til E30 veteran-klubben ^^!

 

Hva er planene for bilen? :) Post gjerne fler bilder!

 

Takk for det ! 

Fikse de småtinga som er utvendig, mangler et deksel ved siden av ene tåkelyset, nye emblemer, koble ny ledning til tåkelys (litt dårlig kontakt fant jeg ut), bytte felger, de her beholder jeg som vinterfelger, men sommerhjula skal jeg få bytta en gang rimelig fort.. :) Sikkert noe mer med tida kjenner jeg meg selv rett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis   :) Så flott ut denne. 

Ser ut til at denne ble solgt ny fra Motorcompaniet i Stavanger etter skiltet å bedømme :headbang:  

 

Takk! Det er meget mulig, kjenner bare til historien bilen har hatt her i området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippa feil ser jeg :-P

Velkommen til e30 veteran gjengen;-)

Men noen spørsmål

Er 83mod ser jeg

Men er facelift baklykter

Facelift dashbord (4trinns viftebryter)

Og fler beter. Men ikke lett å se på tlf

Er jo ikke alt som passer overens uten sveising.,

Har du noe historie på dette? Kanskje godkjent karosseribytte eller massiv rustsveis :-P

 

Ja, hehe :) E30 fans spotter det der rimelig fort..

Er ikke helt sikker på detaljer rundt det, men er nok massiv rustsveis engang i tida. Står ingenting spesielt i vognkortet ihvertfall. Rimelig sikker på at det ble gjort mens bilen har gått her i området for noen år siden.. :P

 

Kjenner kun godt til bilen siden 2012, da en kompis kjøpte den av en kollega av seg.Noe før det er jeg usikker på, men kompisen min er lakkerer, så hellakkering ble gjort i 2012/2013 mener jeg å huske :P

 

Sommerfelgene ser sånn her ut, men er ikke helt min smak så jeg prøver å selge de. Er for breie foran, alle 4 felgene er 16x9'' med et 22 og det er for mye ''poke'' foran for meg :)

 

post-51103-0-48818100-1400166795_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes at det var litt komisk i grunn. Haha.

 

Over til noe annet: jeg fikk denne bilen ganske billig av en grunn.

 

Motor!

 

Den er ombygd, ikke så mye men den er originalt en 320(m20b20), men det sitter en m20b25 i den nå.

 

Problemet:

 

Bilen er noen ganger (når det er kaldt, etter kompisen min har forklart) VELDIG vanskelig å få start på.

 

Han og faren hans jobber med bil og bil elektronikk daglig, og hadde laga til en liten duppedings som styrer motstanden gjennom ledningen. Som de har koblet inn på det ene stikket oppe på innsuget/i området der en plass. (skal ta et bilde av den straks) Og når de da satte innpå den og justert motstanden litt, så fyra den med engang.

 

Bilen kvæler seg også hvis jeg gir for mye gass rett etter oppstart og dør sakte ut når jeg kjører med for tung fot og må ofte gire ned for å komme opp i fart igjen.

 

Noen som har noen ideer om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...