Gå til innhold

Head up problemer BMW X5 E70


AMT RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Virker andre funksjoner i bilen, som f.eks. handsfree?

 

Har noe vært reparert/endret e.l. i det siste, evt. vært på service, eller skjedde det bare utav det blå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått problemer med idrive.

Får ikkje bytte radio kanal osv.

 

Prøvde å holde inne HUD knappen i 10-20 sek, men fortsatt svart, så fekk ikkje opp noko meny.

 

Tok av batteri i natt, kobla på igjen i dag og hud virket i 10 min, så var det svart igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der du stapper CD-er i.

 

Det kan også være defekt batteri som forårsaker dette, anbefaler deg å lade dette helt opp for å se hva som skjer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fibertilkoblingen i bilen. Disse ledningene går fra hovedenheten, via HUD, deretter til evnt. handsfree-modul og så tilbake igjen til hovedenhet, via et tilkoblingspunkt under hanskerommet. Ved en feil på dette vil ingen av "ekstra"-modulene virke, men navigasjon/iDrive fungerer fint, så om du har problemer med denne samtidig synes jeg dette høres rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOST-ring er en fiberkabel som går i "ring" (som jeg skrev i innlegget over). Det "enkleste vil være å koble den fra rundtom, og så lyse gjennom for å se om det er kontakt.

Om handsfree er iorden (noe jeg enda ikke har fått svar på) tviler jeg på det er MOST som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...