Gå til innhold

Min 530i E39! nylakkert! bilder side 4.


 Share

Anbefalte innlegg

Ingen som vet om noen som har en eisenmann sport potte te salgs me papirer? :) tenkte få den godkjent me det så sette på schimedmann grenrør+ race katter  :) 

blir kjøp av coilovers når jeg har solgt ktmen min :) så da blir de andre boller! 

kom gjerne me ideer å forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha schmiedmann grenrør og race cat?
det kommer nok til å bråke ubehagelig mye trur jeg :P blir jo straight pipes med bare bakpotte >.< vurderte det selv til jeg fikk opp øya og så at det var streigt pipes xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat har det(driftit) å ja bråker en del men han sveiste på den minste Biltema lyddemperen så var det rå lyd :) men får se, ska hvertfall ha en annen bakpotte! Ufattelig Kjedeli utseende å lyd i orginal m tech :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forhåpentligvis blir det eisenmann :) 2x83 fin lyd å fint utsendte på de ^^

Ja det han gjorde :) men vet ikke hvor mye demping det er i slutt potta hans da den er lagd av en eller annen :P men var m5 look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk ^^

jo er som en drøm å kjøre ! Bruker lite på langkjøribg å rundt 0,85 te jobb å sånt :) litt mere me tung høyre :P

Kommer flere bilder etterhvert dama må bare få lada det j****a kameraet :P Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update :)

Dårli ting først... :( fant ut at rygge sensoren bak ikke funket :P så denne blir fikset å fangeren fikset å lakker til helgen :)

post-71136-0-28464500-1402421895_thumb.j

Gode ting er at den er feri Sota me 35% gjennom slipp forran å 15% bak :) synes deg var litt mørkt bak først men blei bedre me tiden når jeg blei vandt til det ^^

Fikk også en etterlengta vask å claying da det var endel piggdekkstøv så det måtte vekk da jeg holdt på å bli gal av det :P ska full Polering til uka :) da blir den blank å fin :)

post-71136-0-86575800-1402421678_thumb.j

post-71136-0-65783100-1402421738_thumb.j

post-71136-0-55645000-1402421848_thumb.j

post-71136-0-47080700-1402421811_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye tenking å telling av penger så ser det ut som det blir hel lakkering av bimma, da det er noe rust rundt forbi å tror ikke jeg blir fornøyd me delvis lakkering å muli farge forskjell :/ så kommer bilder å update når jeg begynner på dette :)

Forhåpentligvis skal den være ferdig lakka før gatebil rudskogen så jeg kan sette den nede på utstillingen ^^

Håper på å få fine kommentarer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...