Gå til innhold

Fredrik 90 sin F10 530d Solgt!! Takk for alt..


Anbefalte innlegg

1 time siden, Skulebollen skrev:

Du kunne jo fortsatt solgt f10 og kjøpt en e34 biturbo eller m5 da :) Så hadde du jo hatt ypperlig bil og reise på motordag med

Ja det kunne jeg veldig godt ha gjort, du kan tro jeg har gått mange runder med meg selv på dette temaet.... Jeg rives og slites mellom å ha lyst på gammel eller ny BMW, jeg har så lyst på en 850i, M5 eller Biturbo. På andre siden er jeg helt på knærne etter en G30 530d eller 540i, all den kule teknologien i en bil som kjører ifra alt av gamle BMWer jeg har lyst på. 

Det beste hadde vel vært å solgt alt av biler, sagt fra meg firmabilen og kjøpt meg en splitter ny 540i eller to år gammel F10 M5 LCI 8) 

Jeg beholder nok denne bilen en god stund fremover, til jeg vet hva jeg vil ha neste gang. I mellomtiden så kan jeg jo begynne å jobbe meg igjennom den billige  (under 100k) delen av bil-bucket lista mi. Akkurat nå er det Ford Excursion for alle penga der, kul bil jeg har hatt lyst på i sikkert 10-15 år 👍

IMG_0431.thumb.JPG.dbc096aa410ab6a4bb5778c14258a5f4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98994168

F10 525en til mine foreldre skal selges 🙁 Det har seg dessverre slik at i høst så fikk mamma den grusome beskjeden at hun hadde fått kreft, en aggresiv en som ikke lot seg behandle. Nå i slutten av April så gikk hun bort, etter å ha tapt kampen mot denne grusome sykdommen. Så nå er min far alene og da er denne bilen for stor og "unødvendig" for han, de likte å farte rundt til både Danmark og Sverige og satt veldig pris på F10ens langtur komfort. Men nå blir det ikke så mye av det, så da besluttet han å kvitte seg med bilen. Det er nok litt mye minner også som er en årsak til salget, så jeg har ingen problemer med at vi får en F10 mindre i familien...i slike tilfeller er det kun materielle ting. Så hvis noen er ute etter en velholdt og fornuftig F10 med nydelig motor så si ifra.

Og selv om han skal bytte bil så betyr ikke det at blir noe kjedelig, han har bestilt seg ny fullspekka Ford Focus ST 😎 Ikke BMW og den trekker i feil ende, men jeg tror det blir en gøyal bil likevel 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer, Fredrik. :(

 

Denne bilen prøvde jeg å snappe opp rett før helga, var vel da den ble lagt ut? Selger kunne ta min F30 i innbytte, men slutta plutselig å svare. Før vi kom til mellomlegg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens! Ja det er en forferdelig sykdom som dessverre slår ned hvor som helst og når som helst. Det finnes mye gode behandlinger, noen blir helt friske og andre kan leve med det. Jeg har i alle år tenkt at det skjer ikke oss, man hører bare om alle andre som får det. Muttern var både ung (54 år er ingen alder) og frisk, aldri vært syk så lenge jeg kan huske. Men likevel så er man ikke reservert for denne styggedommen..

Man får ett litt annet perspektiv på ting, lev mens man kan :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...