Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Hei dette er mitt første emne i show off, men har eiet f10`en siden november 2011. Dette er en import bil som er registrert i november 2010 og har gått til nå 36 000 Km. Har tidligere hatt en E60 520 2007 modell som hadde gått 37 000 km og den byttet jeg inn mot denne i 2011. Synes f10 er en mye penere og bedre bil på alle mulige måter. Mye mer bakkekontakt og bedre kjørekomfort.

Ting jeg har endret på: Satte på ny grill, sort med kromkant men byttet ut denne også og satte på M Performance LCI grill, sotet alle 7 ruter, foliert sideblinklys ramme i sort blank, lakkert bakrefleksene i bilens farge, byttet ut grøftelysene med Philips Diamond vision, ac schnitzer senk, 21" felger Forged, Roof spoiler og M Performance leppe

IMG_4132.JPG

IMG_4133.JPG

IMG_4134.JPG

IMG_4135.JPG

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil, ser perfekt ut med Shadowline, M sport og 351 felgene :) Interiørlistene så faktisk ganske bra ut syens jeg, selv sammen med alcantara setene, trodde dette kun så bra ut i kombinasjon med sort skinn men der tok jeg feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm enig der..jeg driver å ser etter noen 21" tenkte på gs concours 2 men har hatr veldig dårlig erfaring med billige felger tidligere..kjørte med gs fighter 2 20" tidligere men følte at bilen oppførte seg så rart med tanke på rattet og gass pedalen...21" ser jo lekkert ut men vet ikke kvaliteten på de concours felgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg bestilt ac schnitzer fjærer gleder meg til å få de montert..blir sikkert stor forskjell :)) noen som veit om et verksted i oslo som kan gjøre denne jobben for en grei pris? Furubakken skal ha 8100 for å bytte alle 4, hørtes litt mye ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har jeg endelig fått senket bilen med ACS fjærer :) perfekt høyde på bilen nå. Kommer nok til å sette seg litt mer etterhvert

Da har jeg endelig fått senket bilen med ACS fjærer :) perfekt høyde på bilen nå. Kommer nok til å sette seg litt mer etterhvert

post-66567-0-31380900-1406937208_thumb.j

post-66567-0-67325600-1406937226_thumb.j

post-66567-0-92313200-1406937321_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...