Gå til innhold

M3ttis e39 525d


 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
On 4.4.2017 at 22.46, Fluga skrev:

Rå bil ;)  Kor og kossen eksos er det du har kjøpt?  Tenke å handle noe lignande sjølv.

Helt vanlig endepotte fra ebay i rustfritt :) 500,- eller noe sånt, 2,5¨inn og dobbel 3¨ ut eller noe sånt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, matts93 said:

Helt vanlig endepotte fra ebay i rustfritt :) 500,- eller noe sånt, 2,5¨inn og dobbel 3¨ ut eller noe sånt :P 

Okay takk :) vil vell ikkje legge ut video av denne når du har montert den hehe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget tøff e39 du har! Blir spennende å se den med luft 😮😄 

E39 karroseriet liker jeg veldig godt, fattern hadde både 528i og 530d sedan for en del år tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gorg skrev:

Meget tøff e39 du har! Blir spennende å se den med luft 😮😄 

E39 karroseriet liker jeg veldig godt, fattern hadde både 528i og 530d sedan for en del år tilbake. 

Veldig flott karosseri, har vel hatt 3 av dem nå, dette er første Touring. Har hatt 520d - 528i og nå denne 525dat. Har også hatt en e36 imellomtiden men det var absolutt ikke en bil som passet meg. Tøff er dem, men ikke min type bil :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det bestilt ett sett med nye felger til vogna idag, i 9,5 og 10,5 18". 

Lurer derfor på om noen har noe forslag til dekk og kjøre på? Vil ha noen skikkelige dekk og ikke Nankang og andre billigmerker da jeg vil beholde kjørekomforten og prøve og holde støyen nede :) 

Tenkte og kjøre dimensjon rundt forbi 235/40 forran og 265/35 bak :) 

 

Setter pris på alle innspill og erfaringer :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Har god erfaring med falken, mye mindre støy og ikke minst mindre vannplaning enn nangkang

 

Falken har jeg på X3'n og det er veldig gode dekk ja! Absolutt en kandidat, men har også hørt mye bra om Nexen. Hvilken bredde kjører du på Falken hjula? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, matts93 skrev:

 

Falken har jeg på X3'n og det er veldig gode dekk ja! Absolutt en kandidat, men har også hørt mye bra om Nexen. Hvilken bredde kjører du på Falken hjula? :) 

Da kjørte jeg 235/35r19 framme å 275/30 bak :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, har kikket litt på dekkonline og lest litt, egentlig kommet fram til att det står mellom

 

-Falken

-Toyo

-Nexen

-Continental

-Michelin

 

Noen som har erfaring med di Toyo? Vet jeg har sett noen her på bimmers som sverga til dem, men husker ikke hva han anbefalte :P Di jeg har sett på heter Proxes Sport.. Nexen har jeg også hørt mye bra om, og Porsche har begynt og kjøre dem. Hater og kjøpe dekk, så mye å velge i!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...