Gå til innhold

IcemanM5's E28


icemanM5
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Jaja, da er ferietider og alt styr endelig ferdig, og da fortsetter jakten på deler og div.. :) Har klart å bytte felger til bilen igjen da, og har denne gangen endt opp med helt strøkne BBS RC061/062 felger... :)

 

Har oxo fått kjøpt meg STRØKENT komplett sett med shadowline til bilen, til den latterlige sum av 2600,- :D

 

post-46420-0-14741600-1439070509_thumb.j

 

post-46420-0-78204700-1439070529_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant tråden din nå når du oppdaterte!

Dette ser veldig bra ut!

Nesten så jeg fikk lyst til å stikke innom en tur en dag...

Hehe.. Du er hjertelig velkommen, så det er bare å sende mld når du har tid :)

 

Drikker du kaffe oxo, så kan det jo bli litt prat og dekksparking... !? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Her er det jammen lenge siden jeg har vært gitt.... :-D

Og bilen har jeg selvfølgelig enda, og den skal inn i lakkboksen om ca 1 mnd... 8)

JA...., ting har tatt tid... :/ Men jeg har fått viljen min, og dette blir tatt i et tempo som gjør at jeg snart har kjøpt ALT nytt på den... :-P

Men jakter fortsatt på noen smådeler jeg må få tak i før jeg får lakkert da, helst ihvertfall, så slipper jeg å lakkere deler i ettertid...

 

Så om noen har en m-tech bakfanger i bra stand, UTEN utskjæring til hengerfeste, og to m-tech hjulbuelister foran, så er jeg MEGET interessert.... :-D

Beklager at jeg ikke har et bilde å laste opp av den sånn den står nå, men den er ganske nedplukket og klar for lakk..

Så nå er vel omtrent alt fra gulvet og ned helt nytt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. 😂 Nei det er heldigvis ikke SÅ ille... 😁 Men ting tar litt tid da vettu... holder på litt med bruksbilen samtidig, og da blir det litt prioritering.. 😉

Men skulle ha vært en tur hos deg jeg, Otis, for skulle ha prøvd å koda bort noe på brukisen.. 😊

Skulle ha fått koda bort pæresjekk på ryggelys, og evt sjekka om det gikk an å justere opp lysstyrken på us-blinklysa..!? 01.mod E39 med LM3...? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...