Gå til innhold

Min montrealblau E39 - Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

Hva slags bil det til ? :P

 

Ble faktisk noe annet enn BMW denne gangen. Har prøvekjørt noen av disse bilene og de er helt sinnsykt morsomme å kjøre, så ble litt småforelsket og måtte ha en. Kom over dette utrolig fete eksemplaret og fikk atpåtil tilbud om bytte. Så da ble det den, og jeg gleder meg som en unge til å hente den. Bilen er da en strøken '91-mod Mazda MX5 NA 1,6 med god senk, Porsche Cayenne eksosanlegg (rå lyd!) og masse annet snacks. 

 

Teaser:

post-80101-0-15824400-1420787006_thumb.j

 

Blir nok BMW etter den igjen da, så ikke fortvil, tenkte bare å prøve noe annet :) Tenkte også å ha tråd om denne under "Annet" her på forumet, samt på MX5-forumet, så da er det mulig å følge med på den og komme med meninger og tips. Så jeg vil fortsatt holde meg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen solgt og ny bil hentet! Farvel til en god bil og mange gode minner, men kommer nok mange nye med den nye bilen! Veldig morsom bil å kjøre så langt :) Kommer som sagt tråd på den etterhvert, om det er noen som har lyst til å følge med på den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Tidenes største WTF-opplevelse i dag. Er på en roadtrip rundt i Norge nå, og i dag var jeg i Haugesund og kjørte rundt for å finne et sted å spise. Og gjett hva som kjørte forbi meg i motsatt felt? Jo, førstebilen min! Utrolig kult å se den igjen! Ser ut som kvaliteten har falt litt siden mitt eie, men..

 

post-80101-0-77872600-1439155943_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...