Gå til innhold

Aleks "prosjektråd"


Aleks
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Aleks skrev:

Ja, den går i Bergen enda, men uten senk, presse og hjulene. Så den ser litt annerledes ut 😅

ja, eg vet ikke hva jeg kan få for den. E90 335 er det ikke så mange av i Norge heller. 

Vet ikke hvor attraktiv de er i markedet 

Åja, møtte på den i Blomsterdalen :) Så litt mer anonym ut nå enn når du eide den :P

Nei i Norge er det vel E92 for alle penga uansett om det er M3, 335i eller 320d for den saks skyld :P

Pre LCI og sølv er vel kanskje et lite minus, men tror nok den skulle falt i smak for noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Vel, som den vinglepetteren jeg er så har 335`en også blitt solgt. 

Og inn på tunet er det kommet en gammel "kjenning" i coupe utførelse, denne er også ombygd.  

Har hatt bilen et par mnd nå, og den kommer til å få litt stell igjennom vinteren. Funnet litt rust oppe bak tanken, så tenkte å ta ned travers og få fjernet dette og sikkert montere nye foringer i bakstilling. Bilen kommer også til å bli lakket opp igjen ila vinteren i samme farge, og da i samme rennet så kommer det nok en csl lippe (sitedet for splittere) og en orginal m3 frontfanger. 

Bestillte nye lykter for et par uker siden og har gått for min "signaturfarge" orange til foran, sidene og bak. 

Vurderer også å kansje legge inn bestilling på work felger, hvilke det blir får vi evt se. Har veldig sansen for L1 3p. 

Har utrolig sansen for de tidløse linjene på e46. 

709052463_Skjermbilde2018-10-07kl_20_12_57.png.0f0405af7e86c40cc2cb5f2b97942243.png

57527237_Skjermbilde2018-10-07kl_20_13_10.png.428e418acfa3b85beb513db842fb3261.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...