Gå til innhold

Stylingtips BMW 316i E46


 Share

Anbefalte innlegg

Hallo! :)

Jeg har nylig handlet meg min første bil. Det ble en BMW 316i 2001 modell, ettersom jeg fikk den så billig. Fikk den for 20.000kr, og den har bare gått 162.000km. Null rust, fint interiør og fin i lakken.

 

Men jeg har planer om å koste på den litt, og lurte da på hva dere syns jeg burde gjøre med den? Vil ha den clean, ikke noe jall.
Så langt har jeg bestilt hvite blinkers framme og på sidene, samt nye baklykter med hvitt blinklysglass. Har også sett på BBS replica felger 18", noen som veit hvor jeg kan få tak i dem billigst mulig?

 

Har også sett at man får tak i angel eyes ringer, som man kan montere i originallyktene. Hvilken type anbefaler dere? Legg gjerne ved en link :)

På forhånd, takk for svar!

 

post-82654-0-57712200-1407158988_thumb.j

post-82654-0-81083600-1407158995_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott vil. En oppgradering kan være m fanger foran. Svarte nyrer og svarte blinklys.

Når det kommer til felger så kjør på med bbs replicaene, e46 kler disse felgene bedre enn noen annen etter min mening. Ville kanskje plastidippet dem grå eller sort for å fått litt kontraster.

Når det gjelder angel eyes så ville jeg gått for LED, lyser bra i dagslys og helt rått i mørket.

Legger ved min bil med svarte nyrer, svarte blinklys og angel eyes.

post-80162-0-35941700-1407160717_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen til bimmers.

Her er det slik at det er en fasit på hva du må gjøre med bilen, og unnviker du fra denne blir du sett ned på.

Dette innebærer:

- Justerbart senkesett, skrudd ned til det maksimale.

- LED-pærer i alt fra sminkespeil til ryggelys

- M-styling, jo mer, jo bedre

- Felger fra GS bildeler, gjerne de du har avbildet. Gjerne i kombinasjon med billige dekk

- Litt plastidip, evt. folie her og der

- En eller annen form for uoriginal spiller

Følg dette, så har du den perfekte bilen. :D

Fra spør til alvor, så gjør det ikke noe om du gjør noe litt annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott vil. En oppgradering kan være m fanger foran. Svarte nyrer og svarte blinklys.

Når det kommer til felger så kjør på med bbs replicaene, e46 kler disse felgene bedre enn noen annen etter min mening. Ville kanskje plastidippet dem grå eller sort for å fått litt kontraster.

Når det gjelder angel eyes så ville jeg gått for LED, lyser bra i dagslys og helt rått i mørket.

Legger ved min bil med svarte nyrer, svarte blinklys og angel eyes.

Takk takk! :)

Hvor mye koster M-fangeren ferdig grunnet, og hvor kan jeg eventuelt få tak i det billig? Og hvor kjøpte du dine angel eyes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må minst ha m front og senk. (egentlig det først man bør montere)

 

Men søk litt på forumet på E46 så finner du masse inspirasjon. :)

Hvordan senk? Coilovers, eventuelt fjører.. Men hvor mye er anbefalt om man skal kunne bruke den som hverdagsbil på dessa veiene her i Norge?.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen til bimmers.

Her er det slik at det er en fasit på hva du må gjøre med bilen, og unnviker du fra denne blir du sett ned på.

Dette innebærer:

- Justerbart senkesett, skrudd ned til det maksimale.

- LED-pærer i alt fra sminkespeil til ryggelys

- M-styling, jo mer, jo bedre

- Felger fra GS bildeler, gjerne de du har avbildet. Gjerne i kombinasjon med billige dekk

- Litt plastidip, evt. folie her og der

- En eller annen form for uoriginal spiller

Følg dette, så har du den perfekte bilen. :D

Fra spør til alvor, så gjør det ikke noe om du gjør noe litt annet. :)

Takk takk! :)

Haha, ja.. Er vell detta som blir gjort på alt her inne! Spiller er allerede byttet ut, og har tenkt til å få tak i børstet aluminiumslister til interiøret, eventuelt plastidip - men ser ut som om det ikke selges sølv plastidip..

Hvordan type pærer pleier folk som regel å montere i frontlyktene for hvitere lys? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :)

Hvor mye koster M-fangeren ferdig grunnet, og hvor kan jeg eventuelt få tak i det billig? Og hvor kjøpte du dine angel eyes?

Vet ikke hvor mye den koster ferdig grunnet men du får den nok ned i 2500,- Min satt på da jeg kjøpte den. Min er uorginal så det buler ut en halvcentimeter på venstre siden. Jeg har xenonlamper så har andre lykter enn deg.

Men disse burde passe, samme type ringer og samme ledningsnett:

http://www.ebay.com/itm/BMW-Angel-Eye-Halo-Light-LED-SMD-E46-3-Series-White-6000K-Non-Projector-12V-/171030647370?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item27d238924a&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye den koster ferdig grunnet men du får den nok ned i 2500,- Min satt på da jeg kjøpte den. Min er uorginal så det buler ut en halvcentimeter på venstre siden. Jeg har xenonlamper så har andre lykter enn deg.

Men disse burde passe, samme type ringer og samme ledningsnett:

http://www.ebay.com/itm/BMW-Angel-Eye-Halo-Light-LED-SMD-E46-3-Series-White-6000K-Non-Projector-12V-/171030647370?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item27d238924a&vxp=mtr

Okey, takk for link! :)

Var innom SCStyling og de skal ha 3.800kr for en ferdig grunnet M3-fanger.. [-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...