Gå til innhold

Ambient lys på F30/31


Makky123
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen her med F30/31 som har lyspakke og kan si om de har Ambient light på dørene?

 

Bilen min har lyspakke, men selger kunne ikke si sikkert om Ambient light følger med på 3 serie.

Grunnen til at jeg spør er at jeg ser at det ligger en LED-stripe under listen på døra, men hos meg lyser den ikke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk frem lys i bilen, men det lyser ekstremt svakt, noe som visst er normalt ?!?

Når bilen står i en helt mørk garasje, så er det kun litt "gjenskinn" av lyset som synes.

Og lysstyrken er på maks.

 

Er slike lys i F30 med lyspakke ja, vet det 100% sikkert fra mine foreldre sin bil.

Har de 2014 eller tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk frem lys i bilen, men det lyser ekstremt svakt, noe som visst er normalt ?!?

Når bilen står i en helt mørk garasje, så er det kun litt "gjenskinn" av lyset som synes.

Og lysstyrken er på maks.

 

Har de 2014 eller tidligere?

 

Den er 2012 hvis jeg ikke husker helt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
On ‎10‎.‎09‎.‎2014 at 22.53, Makky123 skrev:

Jepp, den er på maks.

Ja, du er ikke alene om som sliter med dette. Jeg har en F11 xDrive 2015 modell (ny i Norge) der jeg så vidt ser lyset. Jeg tror det er stor forskjell fra bil til bil. Jeg har tatt dette opp med BMW Norge, men de sier at det er ikke noe å gjøre med :-( Nå ser jeg at innlegget ditt er noen år gammelt, så jeg vet ikke om du har fått løst det siden den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎08‎.‎04‎.‎2016 at 9.04, Makky123 skrev:

Nei, fikk bare beskjed om at "sånn er det", og at det er bedre i nyere modeller :/

Spørs hva de mener med nyere modeller da? Jeg har en 2015-modell, så da spørs det om de har erfaringer fra nyere modeller... Høres litt pussig ut at de kan si noe slikt egentlig.

Da jeg tok kontakt med BMW Norge sa de at jeg er nesten den eneste som har klaget på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Hei. Jeg har hatt en 520 xdrive 2014 nå i noen mnd. Har samme utfordringen. Hadde gledet meg til ambient-belysning, men må si at jeg er mildt sagt veldig skuffet. Det er bare så vidt det lyser med styrke på maks. Må faktisk se oppunder kanten før å se om det lyser. Jeg nekter å tro at det skal være slik på en BMW som er drøyt to år gammel. Det må d være feil en eller annen plass, eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...