Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Syntes denne er litt rå (http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40528488)

Manuell girkasse på en 650 cab, sjelden vare...

Ikke akkurat noe spesielt kupp, men en forholdsvis spesiell bil, og såå forbanna deilig å slippe å få høre sutringen og griningen til enkelte medlemmer pga. at jeg postet den.

Og jeg vil gjerne kommentere ditt innlegg, just for the fun of it. Litt kjedelig fargekombo etter min smak, men må være vannvittig moro med manuell-kasse på ett slikt monster av en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne er litt rå (http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40528488)

Manuell girkasse på en 650 cab, sjelden vare...

Ikke akkurat noe spesielt kupp, men en forholdsvis spesiell bil, og såå forbanna deilig å slippe å få høre sutringen og griningen til enkelte medlemmer pga. at jeg postet den.

Og jeg vil gjerne kommentere ditt innlegg, just for the fun of it. Litt kjedelig fargekombo etter min smak, men må være vannvittig moro med manuell-kasse på ett slikt monster av en bil.

Og jeg vil gjeerne kommentere ditt igjen jeg!

Helt enig med deg Sigurd, gørr kjedelig farge og interiør på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne er litt rå (http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40528488)

Manuell girkasse på en 650 cab, sjelden vare...

Ikke akkurat noe spesielt kupp, men en forholdsvis spesiell bil, og såå forbanna deilig å slippe å få høre sutringen og griningen til enkelte medlemmer pga. at jeg postet den.

Den sutrefrie finn-tråden. :)

Interessant bil. Slike store, åpne cabrioleter har helt siden 60-tallet blitt solgt mest med automatgir som nye. På bruktmarkedet har bilene med manuelt gir imidlertid vært langt mer ettertraktet blant entusiaster - og bilene med automat har derfor blitt solgt for lavere priser.

I dag snakkes det ofte om at automatkassene har blitt mye bedre. Lurer på om prisforskjellen mellom slike biler med automat og manuelt gir vil forsvinne eller om entusiastene fortsatt vil foretrekke å gire selv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne er litt rå (http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40528488)

Manuell girkasse på en 650 cab, sjelden vare...

Ikke akkurat noe spesielt kupp, men en forholdsvis spesiell bil, og såå forbanna deilig å slippe å få høre sutringen og griningen til enkelte medlemmer pga. at jeg postet den.

Den sutrefrie finn-tråden. :)

Interessant bil. Slike store, åpne cabrioleter har helt siden 60-tallet blitt solgt mest med automatgir som nye. På bruktmarkedet har bilene med manuelt gir imidlertid vært langt mer ettertraktet blant entusiaster - og bilene med automat har derfor blitt solgt for lavere priser.

I dag snakkes det ofte om at automatkassene har blitt mye bedre. Lurer på om prisforskjellen mellom slike biler med automat og manuelt gir vil forsvinne eller om entusiastene fortsatt vil foretrekke å gire selv.?

Jeg vil tro prisforskjellen vil fortsette, da det nettopp blir vanskeligere å få tak i en slik bil med manuell. Det er jo en overflod av E63 og E64 med automat til salgs.

Er jo også slik per dags dato, alle vil jo helst ha tak i en gammel e24 med manuell girkasse.

Folk vil ha det de "ikke kan få" altså, "sære biler" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant bil. Slike store, åpne cabrioleter har helt siden 60-tallet blitt solgt mest med automatgir som nye. På bruktmarkedet har bilene med manuelt gir imidlertid vært langt mer ettertraktet blant entusiaster - og bilene med automat har derfor blitt solgt for lavere priser.

I dag snakkes det ofte om at automatkassene har blitt mye bedre. Lurer på om prisforskjellen mellom slike biler med automat og manuelt gir vil forsvinne eller om entusiastene fortsatt vil foretrekke å gire selv.?

Har i min sekser min første BMW med automat og jeg hater det! Bilen ellers er helt knall. Forstår at automat er tingen inn og ut av kryss og spesielt køkjøring. Sistnevnte opplever jeg sjelden. Det jeg spesielt misliker er forsinkelsen før kickdown og den tidvis opp-og nedgiringen hvis du ligger på et ugunstig turtall. Men kan jo hende jeg bare er altfor godt vant med manuell. Men jeg syns det er så ille at det mest sannsynlig vil forkorte mitt bekjentskap med denne bilen og heller handle manuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...