Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg liker denne tråden!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40026320

skulle kjøpt den istedet for e-klassen min :(

Ville nok heller ha kjøpt en Mercedes med samme kilometerstanden...

Ja om man vil ha en traust familiebil uten problemer...men alfaen har ett dritfint design og gode kjøreegenskaper!

jeg hadde glatt bytta om jeg kunne...

Jeg var en kompis og prøvde en 159 1,9 120hk her om dagen. Jeg var helt satt ut. Den bilen var på mange måter oppbrukt, men styring og girkasse var utrolig. Beste FWD jeg har kjørt på en stund! (Sett bort fra nye Mazda 6 med 192k til ca 400k)

Men fortjener bensinmotor. I det minste mer hk. 120 ble litt tamt! Og bør ha TI styling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjedelig motor, men fargen er rå!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40541965

Den motoren er ikke så kjedelig i den bilen. 0-100 på 6.9. Vurderer sterkt en. (Hadde plan om en s23, men de blir så gamle om import skal lønne seg, får en 12' modell med alt utstyr for mindre).

Må bare finne ut hva som er morsomst, automat eller manuell. 8-trinns-kassa er konge!

Sjekk interiøret på den gule!

Bilen er konge den uten tvil, men synes en så fin bil må ha flere hester under panseret. Da snakker vi gjerne om 300-400hk som vil gjøre bilen enda mer attraktiv og sporty.

Har ikke prøvd den nyeste automaten, men satser på at den er meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjedelig motor, men fargen er rå!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40541965

Den motoren er ikke så kjedelig i den bilen. 0-100 på 6.9. Vurderer sterkt en. (Hadde plan om en s23, men de blir så gamle om import skal lønne seg, får en 12' modell med alt utstyr for mindre).

Må bare finne ut hva som er morsomst, automat eller manuell. 8-trinns-kassa er konge!

Sjekk interiøret på den gule!

Bilen er konge den uten tvil, men synes en så fin bil må ha flere hester under panseret. Da snakker vi gjerne om 300-400hk som vil gjøre bilen enda mer attraktiv og sporty.

Har ikke prøvd den nyeste automaten, men satser på at den er meget bra.

Skal teste 35i i München om en måned (og m6 Gran Coupe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den motoren er ikke så kjedelig i den bilen. 0-100 på 6.9. Vurderer sterkt en. (Hadde plan om en s23, men de blir så gamle om import skal lønne seg, får en 12' modell med alt utstyr for mindre).

Må bare finne ut hva som er morsomst, automat eller manuell. 8-trinns-kassa er konge!

Sjekk interiøret på den gule!

Vurderer du firer framfor sekser? også i en sånn bil hvor de har laga sekserlyden skikkelig grom? :shock:

Godt vi er forskjellige :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den motoren er ikke så kjedelig i den bilen. 0-100 på 6.9. Vurderer sterkt en. (Hadde plan om en s23, men de blir så gamle om import skal lønne seg, får en 12' modell med alt utstyr for mindre).

Må bare finne ut hva som er morsomst, automat eller manuell. 8-trinns-kassa er konge!

Sjekk interiøret på den gule!

Vurderer du firer framfor sekser? også i en sånn bil hvor de har laga sekserlyden skikkelig grom? :shock:

Godt vi er forskjellige :roll:

Så folk kan ikke velge annet en det du mener? Slapp av nå, og ikke ødelegg tråden med slikt. Det er uønsket her. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så folk kan ikke velge annet en det du mener?

Hvis du leser en gang til hva jeg skrev så var det ikke det jeg skrev, jeg stille meg kun undrene til det jeg leste...

Rent spørsmål om pris. S23 må være manuell. Automaten er en pinlig treg 6-trinns. I Norge er de veldig dyre, og sjelden rett utstyrt. Manuell forelommer nesten ikke. Import av en greit utstyrt 09-10 modell gått 35-40k koster ca samme som en 12' s20 med m-sport, idrive, Stor stereo, de fete 326' style felgene og maks 10' k på grunn av avgiftene. Det er den første nyere bilen jeg kjøper og det blir mye penger for meg. Derfor er nyere, med fremdeles reklamasjonsrett interessant. Sekserlyd er jo åpenbart å foretrekke, så sitter litt inne å velge firer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så folk kan ikke velge annet en det du mener?

Hvis du leser en gang til hva jeg skrev så var det ikke det jeg skrev, jeg stille meg kun undrene til det jeg leste...

Rent spørsmål om pris. S23 må være manuell. Automaten er en pinlig treg 6-trinns. I Norge er de veldig dyre, og sjelden rett utstyrt. Manuell forelommer nesten ikke. Import av en greit utstyrt 09-10 modell gått 35-40k koster ca samme som en 12' s20 med m-sport, idrive, Stor stereo, de fete 326' style felgene og maks 10' k på grunn av avgiftene. Det er den første nyere bilen jeg kjøper og det blir mye penger for meg. Derfor er nyere, med fremdeles reklamasjonsrett interessant. Sekserlyd er jo åpenbart å foretrekke, så sitter litt inne å velge firer.

Kan ikke en effektanlegg være plaster på såret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så folk kan ikke velge annet en det du mener?

Hvis du leser en gang til hva jeg skrev så var det ikke det jeg skrev, jeg stille meg kun undrene til det jeg leste...

Rent spørsmål om pris. S23 må være manuell. Automaten er en pinlig treg 6-trinns. I Norge er de veldig dyre, og sjelden rett utstyrt. Manuell forelommer nesten ikke. Import av en greit utstyrt 09-10 modell gått 35-40k koster ca samme som en 12' s20 med m-sport, idrive, Stor stereo, de fete 326' style felgene og maks 10' k på grunn av avgiftene. Det er den første nyere bilen jeg kjøper og det blir mye penger for meg. Derfor er nyere, med fremdeles reklamasjonsrett interessant. Sekserlyd er jo åpenbart å foretrekke, så sitter litt inne å velge firer.

Kan ikke en effektanlegg være plaster på såret?

Definitivt! Noen du anbefaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stort sett der markedet er.

330d ombygd med M3-front

Jeg har normalt sansen for slike ombygginger, men man ser tydelig at det er noe som kræsjer når den kun er breddet foran (i motsetning til e92 og e93 M3, har e90 M3 bredere bakskjermer enn standardmodellen). I tillegg blir det ganske teit å sette på et M3-merke.

51_885411668_xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken 3-liter fra 2001 har 237 hk (den x5'en)? Min M54B30 har bare 231.

Den trimma 330 dieselen med M3-front, det så jo dumt ut når det mangler breie hjulbuer bak :P Må jo ha breiere hjul foran for å fylle ut og smalere bak, evt space noe jævlig foran (eller ha et lavere innpress).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...