Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Driver og myser på 520i om dagen. Jeg skal ha bensin og orker ikke betale for noe mer motor enn hva som kommer i 520i. Dessuten er det vist mulighter om sub-200-hk blir for lite.

Noen grunn til å styre unna denne => http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=85898166 ?

Ser det ikke er DAB+ på den. Er det en stor/dyr jobb og få fikset slik at det er oem eller tilsvarende?

Ser ut som det ikke er minne på setene. Det har jeg i dag, og synes det er veeeeldig kjekt.

 

Noe annet?

 

\\Stian.

Endret av stalfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, stalfa skrev:

Ser det ikke er DAB+ på den. Er det en stor/dyr jobb og få fikset slik at det er oem eller tilsvarende?

For å få original DAB må du nok rekne med rundt 20000,- +/- (mest sannsynlig +).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=87375608

Tror jeg vet hva som er greia med denne (ble nevnt noen sider lenger bak), dette er garantert den som lå til 130-40 , som har blitt solgt, beskuet på bukk og "oi faen, skulle ikke brukt så mye på den", vært registrert på eier siden 2.12. Husker dog ikke kilometerstand på den som var så dyr, men jeg tipper det er den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, ALBUAK skrev:

Var litt for jalla i mine øyne med de M-logoene osv overalt.

Ellers mener jeg du får en langt bedre bil om du putter pengene i en e39 istedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, ALBUAK skrev:

Alt for mye M dilldall, ikke så pene AE ringer, ikke særlig fine felger heller. Stygg girkule etc :P

Håper jeg tar feil, men ser ut som den har sånne plastikk greier utenpå kalipper for at det skal se ut som f.eks Brembo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...