Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Nå, Marius2002 skrev:

Veldig, veldig pen :) Synes den var noe dyr, men er vel dit pene eksemplarer er på vei i pris. Og jeg liker heller ikke at biler blir presentert på flertallet av bilder i salgsannonse med felger som ikke følger med, heldigvis for denne var de andre felgene helt perfekt :) 

Enig :) Men tror nok E36 med rekkesekser kommer til å bli som E30 med tiden. I hvertfall coupé.

Jepp, den kler begge felgene veldig bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, T.H.O skrev:

Ikke helt real km stand på den der da

Det er det ikke, men den er ombygd fra 318is ser jeg på statens vegvesen, se motorinfo mot modell, så spørs om speedo følger nymotor :) 

Endret av Marius2002
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en fin og ryddig E36, er langt mellom de!

Prisene stiger. Finner han rett kjøper får han sikkert den prisen!

Eneste som trekker antydning ned, synes jeg, må være at den er ombygd på en gammel 318is, og at den er omlakkert i annen farge enn original (svart motorrom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 blir nok aldri som e30. Det er alt for mange som er produsert, ikke byr de på samme følelsen og ikke skiller de seg like godt ut fra andre design. At prisene har begynt å gå oppover for de bra og/eller skjeldne eksemplarene stemmer, men det handler mer om at det er bra og pålitelige biler som gir mye bilglede for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hawkon88 skrev:

At prisene har begynt å gå oppover for de bra og/eller skjeldne eksemplarene stemmer, men det handler mer om at det er bra og pålitelige biler som gir mye bilglede for pengene.

Rart at dette kun gjelder 3-serier da.. 5-serier får man jo nesten kastet etter seg i forhold. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Charlie M skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=88519126

 

Noen som har sett på denne ? Hadde den vært nærmere skulle jeg tatt en tur. Lurer på hvorfor den har ligget ute såpass lenge.....

Spørsmålet er om det er noen som kjøper en slik bil i den prisklassen, når man kan legge til noen kroner  så har man en 330e?

Jeg tror det er en veldig tungsolgt bil, selv om prisen er egentlig er bra.

 

edit- så etterpå st man får vel ikke 330e i touring , så blir litt feil det jeg skrev

Endret av bimmerfun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Walkabout skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82589950

 

Noen med god peiling på E60 priser som har noen tanker om denne? Kompis av meg som vurderer denne. Mangler jo en del, men har blant annet komfortseter, HUD og Webasto. Går an å smelle på noe senk og felger for å få den litt mer sporty...

Mangler en hel del utstyr samt at den har den notoriske n47 med reg kjede feil... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, bimmerfun skrev:

Spørsmålet er om det er noen som kjøper en slik bil i den prisklassen, når man kan legge til noen kroner  så har man en 330e?

Jeg tror det er en veldig tungsolgt bil, selv om prisen er egentlig er bra.

 

edit- så etterpå st man får vel ikke 330e i touring , så blir litt feil det jeg skrev

330e er kjekk også ja. Men som du sier så fås ikke den i touring.

Grunnen til spørsmålet mitt er at jeg har sett andre F31 328i med mindre utstyr gå for høyere pris nå i høst og vinter. Da blir man litt nysgjerrig på hvorfor denne fortsatt ligger ute til salgs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Charlie M skrev:

330e er kjekk også ja. Men som du sier så fås ikke den i touring.

Grunnen til spørsmålet mitt er at jeg har sett andre F31 328i med mindre utstyr gå for høyere pris nå i høst og vinter. Da blir man litt nysgjerrig på hvorfor denne fortsatt ligger ute til salgs. 

Har sett at mange av F31 328i som har ligget ute har xDrive, kan dette være grunnen? Linket bil har bakhjulstrekk...

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...