Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Freakshow skrev:

kompis av meg som Detailer den der! :P den er STRØKEN! og skamm tøff!

Ja syns den så veldig riktig og fin ut! Men noe lang kmstand... Men ser ikke ut som en bil som ikke er tatt bare på akkurat. Deilig farge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9. august 2017 at 16.03, Slavearbeider'n skrev:

Kanskje gått i den klassiske "førstebil-fella" han her. Enorme summer lagt ned i en bil som egentlig ikke er verdt noe særlig 

Burde iallefall vært 2.2 med 170hk... 150hk er Skikkelig DAUE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/100085853

Overpriset!

Ok, hvis dette er den fineste bmwen han har levert som han skriver, så legg heller fokus på å ta bilder under dørkanter, oppunder skiltlys på bakluke og rundt jekkfester for å dokumentere dette. Og hva med girkassen? Oljeskift utført her?

Bilen er en 99 modell han legger vekt på at man kan åpne og lukke vinduene med nøkkelen, noe de føeste bmwer kan. Nokså nye dekk skriver han, ja men hvor gamle og hvilken type og dimensjon? Alt sånt må dokumenteres hjennom bilder - alle hjulsettene. 

Til en sånn pris så skulle det i det minste vært strøken og uskrudd 2001 modell. Felgene og alt gir denne bilen et rånepreg. For meg virker det som at selger prøver seg med en pris, bare fordi han kan. Reell verdi på denne er nok heller 55-65.000kr.

 

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, wessern skrev:

Hoi!

Bitt av BMW basillen og ser på en F31 . Er Msport et "must" mtp videresalg?

Sett og prøvekjørt denne: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=101928285

L

I mine øyne er Msport et must på F30/31, men det går jo mange uten også, så helt sikkert mulig å selge videre en gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...