Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Evopower skrev:

https://www.finn.no/100085853

Overpriset!

Ok, hvis dette er den fineste bmwen han har levert som han skriver, så legg heller fokus på å ta bilder under dørkanter, oppunder skiltlys på bakluke og rundt jekkfester for å dokumentere dette. Og hva med girkassen? Oljeskift utført her?

Bilen er en 99 modell han legger vekt på at man kan åpne og lukke vinduene med nøkkelen, noe de føeste bmwer kan. Nokså nye dekk skriver han, ja men hvor gamle og hvilken type og dimensjon? Alt sånt må dokumenteres hjennom bilder - alle hjulsettene. 

Til en sånn pris så skulle det i det minste vært strøken og uskrudd 2001 modell. Felgene og alt gir denne bilen et rånepreg. For meg virker det som at selger prøver seg med en pris, bare fordi han kan. Reell verdi på denne er nok heller 55-65.000kr.

Må E38 være 2001 modell for å være verdt noe altså? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10.8.2017 at 22.31, Werther skrev:

Har en artikkel om denne V12-Compacten i et bilblad fra 2003, så er en stund siden den ble godkjent.

Ja, lurer på om jeg såg den på gatebil rundt 2002-2003? Men da var den i en mørk farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, wessern skrev:

Hoi!

Bitt av BMW basillen og ser på en F31 . Er Msport et "must" mtp videresalg?

Sett og prøvekjørt denne: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=101928285

L

Det er ikke et must, men mye mer ettertraktet. Dog må du leve med en bil som er stivere og lavere på godt og vondt.

Jeg ville valgt det du selv vil ha. Selv ville jeg droppet utvendig mpakke og hatt små og kjedelige hjul for å få mest mulig komfort,- men det er smak og behag.

Innvendig mpakke derimot, vil jeg gjerne ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Hawkon88 skrev:

Det er ikke et must, men mye mer ettertraktet. Dog må du leve med en bil som er stivere og lavere på godt og vondt.

Jeg ville valgt det du selv vil ha. Selv ville jeg droppet utvendig mpakke og hatt små og kjedelige hjul for å få mest mulig komfort,- men det er smak og behag.

Innvendig mpakke derimot, vil jeg gjerne ha..

Dersom bilen har xdrive, så får du ikke m-sport understellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96654287

Hei.

Er det noen her som kjenner til denne bilen?Den har vært på finn veldig lenge nå.

Den er ombygget til 3,2L,folk kjøper jo godkjent ombygget 3,0L til nesten samme pris nå,så jeg er overrasket over at denne ikke har blitt solgt for lenge siden.Ser at bakluken ikke ser helt bra ut,men det er jo ikke et stort problem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, DanielStance skrev:

Må E38 være 2001 modell for å være verdt noe altså? :P

Neida, men siste året er mer verdt. 99 modellen er en facelift, men til den prisen så nei. En tilsvarende bil med stand og km.lengde, som 2001 modell er vel verdt 10.000kr mer enn 99 modell. Så rundt 75.000 kr da. Uansett er over 100.000 way too much :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.8.2017 at 8:30 PM, Kristian 325 said:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96654287

Hei.

Er det noen her som kjenner til denne bilen?Den har vært på finn veldig lenge nå.

Den er ombygget til 3,2L,folk kjøper jo godkjent ombygget 3,0L til nesten samme pris nå,så jeg er overrasket over at denne ikke har blitt solgt for lenge siden.Ser at bakluken ikke ser helt bra ut,men det er jo ikke et stort problem.

 

Farge som ikke kler e36. Ikke klima, som er både veldig trist og ganske mye styr å retrofitte. Er jo bare de vriknottene her.

Rot med forstillingsdeler utifra bilder, hjul for langt fram i bue. Trolig 3.2 bærearmer og 3.0 bakre bærearmsforinger/topplager ( kompetanse/kunnskap på ombygger...?)

ellers stusser jeg i caliperene, syns skivene ser for små ut til å være bbk. Nesten slik jeg tror det er sånne brembo replica deksel man limer over org calipere. ( men det er bare spekulasjon) 

ellers litt dårlig inntrykk pga brusboks hjul, soting kun bak ( ta alt eller la vær), svart m3 merke, grill osv. Virker veldig ungdomseid med mest fokus på dill og dall uten kvalitet.

edit: ikke gidda hatt i sigarett tenner engang. :) Se forskjerm på førerside kontra panser, helt sikkert uorg skjerm med dårlig passform.

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...