Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Gabz skrev:

Uff. Har blitt så mye rælete rånebiler av E60'ene at jeg faktisk har mistet veldig mye av lysten på de.. Trist. 

Får trøste deg med at dette er en pre-LCI E61, og ikke en LCI E60 som du vil ha :lol:

Neida, ser den.. Kjipt at mange ungdommer har råd (foreldrene har råd) til å kjøpe slike biler for så å behandle de som dritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, scoot skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=99132863

Over en halv million for en E46 M3 er rimelig optimistisk. 

Haha, helt urealistisk ja. Pluss på 200 000 kroner, så får du en F82 M4 hentet fra Tyskland, med 100.000 mindre på telleren og som er 11 år nyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at det går to slike som er nesten identiske her til lands - begge 2001 med M54B22 , M-pakke og dessverre automat. Den andre hadde vel gått 100k mer, mer rust og alcantara hvis hukommelsen er på stell. Tror jeg har sett en eneste E39 i denne fargen langs veien på 15-20 år, så noe hverdagssyn er det ikke i Norge. Ulempen med rød bil er at den må se ship shape ut til enhver tid - slurver du med vask, polering og kjipe vinterfelger kan bilen fort virke sliten. Dog blir man "premiert" til de grader når bilen er 100%.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Werther skrev:

Artig at det går to slike som er nesten identiske her til lands - begge 2001 med M54B22 , M-pakke og dessverre automat. Den andre hadde vel gått 100k mer, mer rust og alcantara hvis hukommelsen er på stell. Tror jeg har sett en eneste E39 i denne fargen langs veien på 15-20 år, så noe hverdagssyn er det ikke i Norge. Ulempen med rød bil er at den må se ship shape ut til enhver tid - slurver du med vask, polering og kjipe vinterfelger kan bilen fort virke sliten. Dog blir man "premiert" til de grader når bilen er 100%.  

Den andre var manuell. :)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98297765

Hadde den med automat vært en 525i eller 530i så hadde jeg lett handlet den. Men ikke til den prisen haha.

Vet det er en Imola rød Touring 525D et sted her i landet.

Endret av daniel740i
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Werther skrev:

Blir jo litt off topic, men synes ikke 85000kr hadde vært noen upris for en pen facelift 530i med M-pakke, bra med utstyr, lav km og lite rust.

Ja, jo.. For en 530i så hadde det nok vært en grei pris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...