Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Amistad skrev:

Jeg synes faktisk den var litt stilig jeg . Samme som den m3 som var diskutert for litt siden. British racing green eller noe sånt :)

BMW hadde/har en farge de ga navnet  Oxford Green som vel kan kalles en tysk oversettelse av British Racing Green . Var ganske populær på blant annet E38. Særlig sammen med en lys intriørfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, t06afre skrev:

BMW hadde/har en farge de ga navnet  Oxford Green som vel kan kalles en tysk oversettelse av British Racing Green . Var ganske populær på blant annet E38. Særlig sammen med en lys intriørfarge.

 

BMW sin BRG ble levert originalt på M3 GT og har nå begynt å bli rimelig populær igjen gjennom Individualprogrammet.  Oxfordgreen begynte de vel med som standardfarge på E38 eller E39 etter hva jeg kan huske.

Synes dog ikke de akkurat er så veldig sammenlignbare. Og Oxfordgreen er metallic i tillegg.  

BRG:

2eb7ca35-bmw-m3-sp16csp.jpg

 

Oxfordgreen:

oxford%20green_1129847192.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bmwgreg90 skrev:

Er vel bare 2-3stk i verden med skilt. Rå bil, men skulle gjerne hatt halve km standen

Hehe, enig. Men jeg tror den finner en heldig eier et sted. Og det kunne fort vært meg, men jeg hadde ønsket andre lykter bl.a og muligens en oppgradering til ZCP. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Solberg93 skrev:

Må da være bygd av Mehl fra Bergen :) 

Stemmer bra, det. :) 

17 timer siden, Saltkjelen skrev:

Det er nesten litt rart å bygge noe så ekstremt og rått som dette, og samtidig unnlate å facelift/LED-konvertere lyktene. Ellers er jo konseptet nydelig! :)

Enig, det burde vært gjort først og fremst. ;-) Men om man får bilen til en hyggelig pris er vel det en relativt smal sak å gjøre i etterkant. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...