Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har lagret en tidligere annonse fra finn på denne?

Kul bil, men får følelsen av at selger har kjøpt den billig av tidligere eier, eid den kort tid, ikke påkostet den en krone for så å selge den for det dobbelte av hva han ga.  Synes det er sløvt å selge en så dyr E39 med pixelfeil.

En annen ting er påstanden "Stått i garasje hver vinter". Alle vil tolke dette som at bilen ikke har blitt vinterkjørt i salt, men EU-godkjenningene i 2009/2011/2016/2018 er alle gjort midt på vinteren. Så han drar småløgner i jakten på lettjente penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danskiii skrev:

Alså herregud for en pris.. Er noe med markedet for tiden på noen typer biler..

https://www.finn.no/129235452

I USA er R32 hypen helt sinnsyk, og alle er høyre ratta. Og de er overlykkelige over å kunne eie og kjøre en sånn. R33 ble for kort tid siden lovlig å eie, R34 tar non 20 år før den er lovlig over dammen. Hadde aldri verden betalt så mye for en gammal høyre ratta gt-r som for meg er ganske uinteressant. R33 derimot er mer min smak. 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt R34 selv, og der har og prisene skutt i været. Mye av skylden er nok legendestatusen den har i stormarkedet og bilgale USA. 

Jeg føler mye av statusen og ryktet til Skyline er rettferdiggjort, men mener fortsatt prisene er litt på bærtur. Jeg tror mange må sette skylapper på ansiktet for ikke å gremmes over plastikken i interiøret til 90 talls japanbiler.

Men ikke noe å si på rekke 6, slikt liker vi her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, awt skrev:

Det å kunne lagre bilder fra Internett er tydeligvis en egenskap som er i ferd med å dø ut.

Eller ikke driv med ting foran PC som gjør at knapper og tastatur blir seige og klissete. Og skulle man være så uheldig og søle litt. Ha alltid en litt tørkepapir eller klut klar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, mr.Wreckless skrev:

Jeg liker godt R34 selv, og der har og prisene skutt i været. Mye av skylden er nok legendestatusen den har i stormarkedet og bilgale USA. 

Jeg føler mye av statusen og ryktet til Skyline er rettferdiggjort, men mener fortsatt prisene er litt på bærtur. Jeg tror mange må sette skylapper på ansiktet for ikke å gremmes over plastikken i interiøret til 90 talls japanbiler.

Men ikke noe å si på rekke 6, slikt liker vi her inne :)

Hva med subaru wrx. er ikke det mer moro og driftsikkert for pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...