Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=56059754

 

Skal ikke si så mye om prisen ( muligens noe høy ). Men pen bil, kul farge, bra utstyr. 

 

Relativt pen bil, likte fargen, skulle gjerne hatt min i samme rødfargen (Imola?). Uansett, vet ikke hvordan touringen holder seg i pris, men ser at den værtfall mangler comfort seter, HUD, aktiv cruise control for at jeg skal si at prisen er bra, ellers bra km stand også :)

 

Den 550ien var jo bare helt på trynet. Hadde prisen der vært reell kunne jeg lagt ut min 525d for 350 lakser og solgt lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd å se at Haugs Bilsalg aka 888-mannen har blitt så kjedelig. Han pleide å krydre finn sitt bruktmarked med utrolig morsomme annonser (og fikk solgt) - nå ser han ut til å ha blitt seriøs og kjip...

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haug er da stadig "888" mannen... sjekk prisen på bilen. Jeg synes også at bilen i seg selv er relativt eksentrisk. Jeg kunne helt klart ha kjøpt en bil med denne motoren og manuell gearkasse. Helst ville jeg imidlertid ha hatt dieselpendanten og manuell gearkasse, men man kan ikke få alt her i verden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor monterte han ikke spilleren, for å så ta bildene? Synes sånt burde været verdt bryet, før man tar bilder for en bil som "må bort" i følge selger.

 

Synes også den er for dyr i forhold til årsmodell, tilstand, km stand, rust, og uten m sport.

 

60-65 vil jeg tippe er nærmere rett pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor monterte han ikke spilleren, for å så ta bildene?

Tro meg, han har prøvd :P

Sa han måtte ha ny ramme, eller noe sånt. Så han har kjørt med spilleren hengende/kilt fast en stund. Men han skulle fikse det. Så "spiller ikke dyttet inn" er nok bare noe som høres litt bedre ut enn knekt ramme, eller hva nå det er bak spilleren i E39. Haha.

Interiøret, ellers, så ganske greit ut. Lakken trenger en goood del pleie, pluss rustfiks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, han har prøvd :P

Sa han måtte ha ny ramme, eller noe sånt. Så han har kjørt med spilleren hengende/kilt fast en stund. Men han skulle fikse det. Så "spiller ikke dyttet inn" er nok bare noe som høres litt bedre ut enn knekt ramme, eller hva nå det er bak spilleren i E39. Haha.

Interiøret, ellers, så ganske greit ut. Lakken trenger en goood del pleie, pluss rustfiks.

 

 

Hehe ja skjønner :P Men står for det jeg ihvertfall sa ang. prisen, men da skjønner jeg historien om hvorfor den ikke satt ordentlig på bilde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for det går jo ikke nok E39 med svart interiør fra før?

Jeg har aldri sett et slikt interiør i en E39 i levende live, så jeg synes det er fint at noen velger utenfor den kjedelige boksen dere to lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for det går jo ikke nok E39 med svart interiør fra før?

Jeg har aldri sett et slikt interiør i en E39 i levende live, så jeg synes det er fint at noen velger utenfor den kjedelige boksen dere to lever i.

 

Det var da voldsomt?

 

Syns bare det var litt mye med blått interiør i en BLÅ bil.... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...