Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Ja for det går jo ikke nok E39 med svart interiør fra før?

Jeg har aldri sett et slikt interiør i en E39 i levende live, så jeg synes det er fint at noen velger utenfor den kjedelige boksen dere to lever i.

Mulig det er en kjedelig boks for deg, men blått interiør har i mine øyne aldri vært pent - og kommer aldri til å bli pent. Men kjør på med blått interiør du, hver sin smak! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solberg93, jeg føler meg ikke truffet. Poenget er bare at det blir for dumt at usikre fjortiser/elbillister som dere skal dømme biler nord og ned fordi dere ikke liker litt uvanlige interiør- og eksteriørfarger. Jeg elsker blåfarger, men helst utvendig med lyst innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en merkelig konklusjon å trekke.

Poenget var vel at fargekombinasjonen var nevneverdig spesiell, en smak som et mindretall hadde foretrukket. Å kritisere noens preferanse på farger er uansett smålig. Noen vil ha sort på sort, du vil ha blått. Hvorfor er det ene mer korrekt enn det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNIK "ONE OF A KIND" BMW 5-SERIE, KANSKJE NORGES FINESTE AV DENNE MODELLEN??

http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=3449899&finnkode=55382515

 

Selger sier prisen er det den er pga; om man setter i en m5 motor vil den være verdt 180k,-

Selger sier også at den er en helt lik en på finn til 150...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har jo blitt en ren "klag-på-pris-på-alle-BMWer-på-finn.no"- tråd.

 

Hva med heller å tipse om spesielle biler, pene biler, kupp på deler, felger etc. som faktisk kan være litt hjelpende for andre medlemmer? Begynner å bli passe lei grinete innlegg om overprisede biler og etterpå krangling om ditt og datt   :drink:

 

Denne tråden begynner jo å spore over i samme opplegg som "du gjør det helt feil"-tråden.

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig, og vil derfor oppfordre til å følge StigJs tips og råd.

 

Det er opptil hver enkelt hva de vil prise bilene sine til, og det er ikke verre enn å bare la være å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo egentlig ganske klart i første på hva som er "lov" og "ikke lov" i denne tråden.

 

Diskusjoner må da vel for søren være lov i et BMW diskusjonsforum? Står veldig enkelt "diskusjoner er lov".

Forbanna kjedelig med en tråd hvor det kun er linket til én bil og alle sier det er billig?... Det har vi "Finn.no kupp tråden" til...

 

Men forstå meg rett, som jeg har sagt tidligere er jeg helt for at man skal kunne prise bilene sine til akkurat hva man vil, men tar man risikoen med og prise bilen sin langt over markedspris for og så kanskje selge for den annonserte summen, må man tåle og bli litt ledd av, men får du solgt, så ler du sist og absolutt best!

 

Denne tråden er for meg en av de artigste på dette forumet, så ikke ødelegg denne med kjipe henvendelser om at vi gjør noe galt ved og poste latterlig dyre biler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNIK "ONE OF A KIND" BMW 5-SERIE, KANSKJE NORGES FINESTE AV DENNE MODELLEN??

http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=3449899&finnkode=55382515

 

Selger sier prisen er det den er pga; om man setter i en m5 motor vil den være verdt 180k,-

Selger sier også at den er en helt lik en på finn til 150...

Lol, er jo langt ifra en 2001 modell.

Er produsert i April 2000.

Nok et eksempel på at selgere tror de får igjen det de la ut for extrautstyr (les. felger, anlegg osv...)

Vil no si at det ikkje var særlig bygd inn i bilen det anlegget heller, bare en basskasse og forsterker kastet baki :-P

Og kor er angeleysene? ;-)

Endret av Trond H. Olsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

 

Det er ingen problem med noe av det du skriver, og man kan såklart diskutere både biler og priser (så lenge man holder seg saklig og ikke går til personangrep). I det siste har det derimot blitt endel "se denne dyre e39-en"-diskusjoner, noe som kan bli litt ensformig til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...