Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Pga det er en pre face. Vært til salgs mange ganger den bilen løpe av 1 år.

I

Jeg som har den!

Den Var først til salgs uten skilter, Og nå er den til salgs med skilter.

Stemmer, det er blitt Byttet frontlykter på bilen til facelift....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I

Jeg som har den!

Den Var først til salgs uten skilter, Og nå er den til salgs med skilter.

Stemmer, det er blitt Byttet frontlykter på bilen til facelift....

Veldig stilig. Samme farge som jeg hadde på min e39 touring.

Trur nok interiøret er mye finere i virkeligheten. Lykke til med salget. [emoji4]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I

Jeg som har den!

Den Var først til salgs uten skilter, Og nå er den til salgs med skilter.

Stemmer, det er blitt Byttet frontlykter på bilen til facelift....

 

Holdt på å si at den bilen har vært på forumet her tidligere, men der var jo du, så da "slapp" jeg det :) Uansett veldig pen bil, er ikke helt fan av interiøret, men bilder juger, så det kan være mye penere i virkeligheten som han over meg sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/56002549 (E34)

Vet annonsen er gammel, men han/hun som filk denne må ha vært heldig. Noen som vet om denne er på forumet? (E34)http://www.finn.no/46536314

Syns denne så ganske pen ut og ikke så værst utstyr? (E39) http://www.finn.no/56065755

 

Den TDS'en var latterlig prisa, ingen bilder av kanaler/andre plasser det pleier å komme rust? :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den TDS'en var latterlig prisa, ingen bilder av kanaler/andre plasser det pleier å komme rust? :hmm:

Ja, vet ikke helt hva selgern tenkte med der men. Bilen ser jo ganske fin ut, utenom alt den "jalla" folien og sånt. Men skader nok ikke å gå ned et par laken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par laken? Greit nok at bilen er fin enkelte steder, men hele inntrykket med jalla folie, klistermerker, manglende deksler i interiøret osv. trekker mye ned.. 

En slik priset E34 er det nok først og fremst entusiaster som vurderer, og flertallet av entusiastene som jeg kjenner har ikke slik smak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par laken? Greit nok at bilen er fin enkelte steder, men hele inntrykket med jalla folie, klistermerker, manglende deksler i interiøret osv. trekker mye ned..

En slik priset E34 er det nok først og fremst entusiaster som vurderer, og flertallet av entusiastene som jeg kjenner har ikke slik smak....

"Et par laken" var nok ganske ironisk ment, men at den kanskje er verdt 25k+ for lav km og manuell tds er vel rimelig. Hvis km-stand faktisk stemmer da. Endret av TheMaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...