Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Den ble neppe solgt i fjor. Heftelsene på bilen står på samme eier. Jeg fikk ingen god magefølelse da jeg kontaktet de ang. den iallfall. Men jeg kan såklart ta feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg den på Facebook og :-P savner full kjørecomputer, men han finner vel fort ut om han må ned. Kan jo være heldig ;-) jeg har ikke peiling på hva cab ligger på i pris

Jeg hadde kjøpt ombygd m3 om jeg skulle opp i slike priser.

Endret av eriksen76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg den på Facebook og :-P savner full kjørecomputer, men han finner vel fort ut om han må ned. Kan jo være heldig ;-) jeg har ikke peiling på hva cab ligger på i pris

Jeg hadde kjøpt ombygd m3 om jeg skulle opp i slike priser.

 

Enig. Og på toppen av det hele er den utstyrt med en rekkefirer som har gått jorda rundt snart seks ganger. Tilsvarende biler uten replicafelger, m-techfangere og vaderseter går for rundt 20-30 laks :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er i situasjoner som dette jeg skulle ønske jeg var styrtrik og tilfeldigvis eide et temperert lager så jeg kunne være sikker på at fantastiske klassikere som denne og mange fler ble ivaretatt ihvertfall så lenge jeg er i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er så absolutt verd prisforlangende, men dessverre så tror jeg markedet er sterkt uenig i dette... Herlig klassiker iallfall, E28 fortjerner å bli ansett som en verdifull klassiker på lik linje med E30 spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...