Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

 

Den er så absolutt verd prisforlangende, men dessverre så tror jeg markedet er sterkt uenig i dette... Herlig klassiker iallfall, E28 fortjerner å bli ansett som en verdifull klassiker på lik linje med E30 spør du meg :)

 

En tilsvarende 528i med lav km-stand ble nettopp solgt for ca 120.000,- Den var nær perfekt, meget lav km-stand, men dessverre uten noe utstyr og med en litt kjedelig farge.

Så prisene begynner å bli anstendige på E28 også :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/56656449

Syns denne så veldig fin ut, rimelig også. (E46)

 

Han karen der kjøper og selger en del E46. Han 'flippa' en 320i fra Drammen hvor selger hadde spesifisert at det var subframe disaster på bilen, det ble ikke nevnt når bilen ble solgt igjen noen dager etter til over trippel (!!) pris. Sikkert greit å være obs på

 

Edit: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54077294&searchclickthrough=tru

 

^denne som hadde SD

Endret av kliffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han karen der kjøper og selger en del E46. Han 'flippa' en 320i fra Drammen hvor selger hadde spesifisert at det var subframe disaster på bilen, det ble ikke nevnt når bilen ble solgt igjen noen dager etter til over trippel (!!) pris. Sikkert greit å være obs på

Edit: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54077294&searchclickthrough=true

^denne som hadde SD

Snakket med han i tlf, han sa han driver å selger innbytte biler og en del bmw-er.

Men hvordan kan jeg sjekke om en E46 har dette subframe disaster problemet?

Og har ikke dette fått en forbedring etter 00-01? Og er stasjonsvogn like utsatt for det?

Tenkte jeg skulle ta en titt på bilen idag.

Endret av TheMaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46'n skal vel ha blitt forsterket rundt 01-02 med M3 "gulv" og stasjonsvogn er mindre utsatt har eg lest. Er vel kanskje for stasjonvogn ikkje blir lika mykje herpa med? :P

For å sjekke kan du legge deg under med lys og sjekke opphenget til traversen og rundt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med han i tlf, han sa han driver å selger innbytte biler og en del bmw-er.

Men hvordan kan jeg sjekke om en E46 har dette subframe disaster problemet?

Og har ikke dette fått en forbedring etter 00-01? Og er stasjonsvogn like utsatt for det?

Tenkte jeg skulle ta en titt på bilen idag.

Solgt sto det, du som kjøpte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kanten til bra pris, mener jeg.

En kollega kjøpte en 525d med greit med utstyr, ikke like mye da, og 66kkm for 355k,- for noen mnd siden. 2011 modell da. Men for meg virket det som et bedre tilbud.

Men alt avhenger av hva man ser etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...