Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=56453898&searchclickthrough=true&listPos=7

 

 

Regner med at flere av dere har hørt historien på facebook om denne bilen?

 

Den ble solgt av altibil uten å ha blitt ordentlig retta på jigg og uten info om at den var kollisjonsskadet. Kjøper fikk hevet kjøpet.

 

Nå har de retta den på nytt og er nå lovlig, men 112 000 for en tidligere kollisjonskadet e30 er alt for mye!

 

Har kjørt og sittet på denne bilen da min kompis eide bilen. Altibil kjøpte den for 65 000kr og det er mer riktig verdi på bilen.

 

Anbefaler ingen å kjøpe denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altibil, har mye rart virker det som. Jeg kjenner til firmaet godt, kan vel si at han ene som jobber der er en familiekjenning. Altså far min og faren hans kjenner hverandre, så jeg kan finne på å snakke med han som jobber der som om jeg har kjent han leenge, vet det meste om han selvom det er broren hans som er kompisen min. 

En annen kompis jeg har kjøpte en bil som har vært videresolgt en gang etter den var hos altibil, også var han innom der og så på ny bil da han har lyst på det. Men altibil ville ikke ta bilen i innbytte engang, det er jo litt snodig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=56453898&searchclickthrough=true&listPos=7

 

 

Regner med at flere av dere har hørt historien på facebook om denne bilen?

 

Den ble solgt av altibil uten å ha blitt ordentlig retta på jigg og uten info om at den var kollisjonsskadet. Kjøper fikk hevet kjøpet.

 

Nå har de retta den på nytt og er nå lovlig, men 112 000 for en tidligere kollisjonskadet e30 er alt for mye!

 

Har kjørt og sittet på denne bilen da min kompis eide bilen. Altibil kjøpte den for 65 000kr og det er mer riktig verdi på bilen.

 

Anbefaler ingen å kjøpe denne.

Den siste idioten er ikke født tydligvis. Over 100 000 kr for en E30 med uoriginal lakk, tidligere skadet, ikke matchende stoff interiør og billigpedaler ifra Ebay? Det er rett og slett alt for mye penger for en "råne bil"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=56850549&searchclickthrough=true   

Kom over den her idag, likte den egentlig ganske godt. Sett bort i fra den dårlig annonsen, noe som virker gale?

Det er åpenbart at vedkommende overhodet ikke har peiling på bil ettersom det er opplyst om at den har feilhjulstrekk hehe.

Kan salvfølgelig være en glipp fra selgers side, men jeg tenker alltid: sløv på annonser = sløv på vedlikehold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart at vedkommende overhodet ikke har peiling på bil ettersom det er opplyst om at den har feilhjulstrekk hehe.

Kan salvfølgelig være en glipp fra selgers side, men jeg tenker alltid: sløv på annonser = sløv på vedlikehold

Jeg la merke til det, er ikke eneste dårlige tegnet. Styrer unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...