Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Står vitterlig Norges peneste 98mod, har han endret tittelen? Tipper den er langt fra det uansett.

 

Ser ikke ut innvendig, altfor mye klistremerker.

 

Sideskjørtene er vel bare påklistret M Performance, noe som ikke kommer til e46 såvidt jeg har sett..

 

Er forøvrig veldig tydelig at lakken mangler beskyttelse når vannet henger slik på lakken, så flott at han viser det i annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens.

 

Første innlegg her, so be nice! ^^

 

Har sikla på E61/E91 en stund nå... Er kompis med SweetBMW her på forumet, og jeg har innsett at om jeg kjøper en E61 så vil jeg aldri ha like mye utstyr som han har i sin E60, og det kan jeg ikke leve med rett og slett.

 

Men, liker E91en veldig godt...snubla over denne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61750425

 

Golfen min er snart kjørt opp, så nå sikles det på BMW.

 

Noen innvendinger på denne? Skulle vel helst hatt 184hk, men får vel skremt overnevnte opp i 170hk-ish med en chip, så det ekke så halvgærent til mitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett så mye utropstegn i en annonse..

Men bilen ser bra ut, kan vel få den opp til 180hk mener jeg.

Syns den er en anelse dyr, er på nivå med flere 320d selvom den er greit utstyrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den som kjøper den får den for 20 lapper, kan umulig være verdt særlig mer?

Jeg solgte min E46 som var betydelig mer strøken (originale fangere, men hadde gullfelger da) for 2 år siden, til 32500 kr (la den først ut til 60 000). Så om han får mer enn det blir jeg sjokkert! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, va tror dere om denne bilen her ? 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62059061&searchclickthrough=true

Må handle meg en driftsikker bil som jeg skal ha i ett år, og dermed minimalt med tap. Har ikkje tid til all skruingen som kreves på en 325 e36 med snart 300 000 på telleren og endel ungdommer som tidligere eiere. 

 

Noe spesielt man burde se etter på en slik bil ? Feil / mangler ? 

På forhånd takk for svar!

Endret av santho96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket jo meget bra og billig?

Tenker det samme selv. 

Eneste er jo at den har litt lite utstyr, mangler hengerfeste og skulle vært manuell. Men med tanke på prisen og tilstand føler jeg det er et ok kjøp. Får tenke litt på det! Åpen for flere synspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...