Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På pro får du jo større skjerm, med mulighet for å dele navi og f.eks media i 50/50 deling. Du får flere muligheter og tilleggsfunksjoner, og harddisk. 

Står mere her nederst på siden. Du må se på den som heter CIC etter 2009 for E61. http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?p=556839

Angående motoren har jeg en kompis som har en 2009 E91 320d automat. Han har eid bilen i to år, og kjørt 30 000km uten noen problemer. Sprek og fin motor til vanlig bruk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, tobiasw skrev:

Står mere her nederst på siden. Du må se på den som heter CIC etter 2009 for E61. http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?p=556839

Det var en del feil i den posten der, så ville ikke linket til den.

Skal man ha e6x med CIC iDrive (som jeg er enig i at er milevis bedre), må man normalt opp en del i pris. Både med tanke på at selgere vet at dette er mer ettertraktet, men også på grunn av at dette ikke kom før på 2009-modellene (og ikke alle av de en gang), slik at disse bilene generelt ligger noen hakk over i pris.

Jeg syntes det så ut som en grei bil med tanke på prisen. Skal man ha comfortseter og annen navi må man fort 50K+ opp i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et alternativ med CIC, men i businessutgave. Ikke komfortseter, men en del utstyr :) 
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83594154

Evt denne med M-Sport og CIC business;
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81102517

Her er billigste jeg fant med CIC pro og komfortseter;
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77894336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Shattered skrev:

Enig. Bildene har vel ikke noe å si, men det er sikkert ikke noen sammenheng vil jeg tro mellom navigasjon og feilen :P

 

5 timer siden, Hawkon88 skrev:

for meg ser det ut til at alle bildene er tatt uten at bilen er flyttet på. Utfordringen så vidt jeg ser, er hvilke feil som kommer frem etter at bilen har start. En automatkasse koster fort 10-12000kr, og eventuelle feil på luftunderstellet koster også fort penger. Man risikerer vanos-rattle etc. Likevel, bare man får start, og selger videre med eventuelle andre feil, bør den by på en grei gevinst. Uten feil, og i kjørbar stand, burde man få minst 70 for den. Med LPG (som forhåpentligvis virker) blir forbruket relativt hyggelig også, Absolutt en fordel på en bil som man ikke får under 1,1 på mila uansett hvor langt man kjører.

Ifølge selgeren så har han startsperre kode i skjermen for å starte bilen, men skjermen virker ikke så da får han ikke tastet inn koden... Bildene var tatt før han var på ferie sa han å bilen var blitt tom for strøm mens han var på ferie å da virket ikke dette etterpå. For meg kan det høres ut som ibs sensoren på batteriet viss denne har det. Hadde samme problem på E60 M5 jeg hadde, om ibs sensoren er ødelagt så tapper den bilen for strøm å skjermen er iallefall det første som kutter ut for å spare strøm på e60... Men virker som han har kjøpt den for å selge den videre utfra solgt dato på veivesenet. Så er vel ikke bare det ene problemet tenker jeg.

Som nevnt her så er det vel lett 60-70 bil når den starter! 

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ivrig86 skrev:

 

Ifølge selgeren så har han startsperre kode i skjermen for å starte bilen, men skjermen virker ikke så da får han ikke tastet inn koden... Bildene var tatt før han var på ferie sa han å bilen var blitt tom for strøm mens han var på ferie å da virket ikke dette etterpå. For meg kan det høres ut som ibs sensoren på batteriet viss denne har det. Hadde samme problem på E60 M5 jeg hadde, om ibs sensoren er ødelagt så tapper den bilen for strøm å skjermen er iallefall det første som kutter ut for å spare strøm på e60... Men virker som han har kjøpt den for å selge den videre utfra solgt dato på veivesenet. Så er vel ikke bare det ene problemet tenker jeg.

Som nevnt her så er det vel lett 60-70 bil når den starter! 

Det kan jo hende problemet har oppstått etter han kjøpte den, og at han bare vil kvitte seg med den pga problemene da :P Ikke vet jeg, men det må ikke alltid være pga kjøp billig og selg dyrt, at man selger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Shattered skrev:

Det kan jo hende problemet har oppstått etter han kjøpte den, og at han bare vil kvitte seg med den pga problemene da :P Ikke vet jeg, men det må ikke alltid være pga kjøp billig og selg dyrt, at man selger ;)

Å lade opp batteriet, bytte sensor og fikse startsperren kan vel ikke være så mye jobb? Selv å bytte batteri++ er jo langt billigere enn å selge med 30k i avslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hawkon88 skrev:

Å lade opp batteriet, bytte sensor og fikse startsperren kan vel ikke være så mye jobb? Selv å bytte batteri++ er jo langt billigere enn å selge med 30k i avslag.

Hehe ja utfra annonsen var det tydelig en som kunne bil så, var litt for billig til å være kun den feilen tror nå jeg men. Bilen ble iallefall solgt tvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...