Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Han kunne tatt et kurs i rettskrivning før han lagde annonsen også.. Hva er krus kontroll for noe? Han har visst heller ikke lært hva STOR BOKSTAV eller punktum er for noe heller.. Det hender jeg skriver feil også, men så amøbe må det være vanskelig å være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.11.2016 at 6.47, awt skrev:

Bildene var såpass ute av fokus at jeg den helt enig i at det ikke er sikkert. :)

Ellers vil jeg påstå at bilen hadde vært ganske mye mer lettsolgt om felgene hadde vært i en mer "normal" farge.

Likte fargekombinasjonen med felgene jeg :P Men er jo noe spesielt, så helt sikkert mer lettsolgt med normal farge på felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=86212896&fks=86212896

Meget bra bilder! #-o

Sitér

Den bærer ikke preg av kilometerstand i det hele tatt

Derfor bilen ikke starter?

Sitér

Dette er trolig startsperre(må programmere nøkler til bilen igjen) eller kanskje dieselpumpe derav prisen

Så han vet ikke hva som er problemet, heller.
Og denne typen mente han fint kunne få 100 000 for bilen for få måneder siden på Facebook, tøff i trynet var han også. Jeg gadd ikke diskutere med han, for han hadde absolutt rett :P

Hadde kanskje vært lurt å finne feilen før man selger bilen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=86109358

Spesielt vognkort på denne...men en snakker jo forsatt om en utbrent ombygget 320i med m3 karosserideler, så litt av en pris (?) :shock:

Med tanke på hvordan e30 markedet har blitt både på bil og deler idag så vil det jo koste en formue å skaffe alle manglende deler, så er jo spørsmålet hvordan stålet i bilen er etter en slik brann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at de har limt inn standardteksten sin:

Sitér

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser på både forsikring og finans fra 0.-kontant.

Tenker meg den samtalen til banken:

-Hei, vi har en potensiell kunde her som gjerne har lyst til å få lånt 289k til en nedbrent bil som slenger i snøen utenfor butikken her. Bilen trenger flere hundre arbeidstimer og ca. en kvart million i deler før den potensielt kan bli godkjent for gatebruk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...