Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, DanielStance skrev:

Alt for mye M dilldall, ikke så pene AE ringer, ikke særlig fine felger heller. Stygg girkule etc :P

Håper jeg tar feil, men ser ut som den har sånne plastikk greier utenpå kalipper for at det skal se ut som f.eks Brembo :P

Hva?! Er ikke bremsekaliperdeksel tha shit?! 🤘🏻

Det ser desverre ut som akkurat det han har gjort, man ser det på de knøttsmå bremseskivene 🤣 

Bilen er helt katastrofe ser man på hele bilen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, ALBUAK skrev:

Jeg tror dette er en ulv i fåreklær. Når du ser etter på de diskre detaljene som sølvspeildekslene og sortlakkert bmw emblem så skjønner du at denne bilen går godt. I tillegg regner jeg med m-merkene i interiøret gjør at bilen blir en råtass! Selv ikke m3 har dette, så dette er nok en værstingbil :wub: "Sleeper" tror jeg dette kalles.
:geek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Daniel80 said:

Jeg tror dette er en ulv i fåreklær. Når du ser etter på de diskre detaljene som sølvspeildekslene og sortlakkert bmw emblem så skjønner du at denne bilen går godt. I tillegg regner jeg med m-merkene i interiøret gjør at bilen blir en råtass! Selv ikke m3 har dette, så dette er nok en værstingbil :wub: "Sleeper" tror jeg dette kalles.
:geek:

Felgene virker ikke veldig originale. Det beste med BMW er muligheten for original kvalitet. Jeg ville søkt etter nyere biler med mer entusiastpreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, DanielStance said:

Absolutt bra visuelt inntrykk. Kurante felger, bra antall hestekrefter, som jeg oppfatter som viktig for en såpass stor bil.Når det i tillegg er diesel skulle det tilsi et helt ok dreiemoment på norske veier. Spørsmålet er vel om hvor mye mer automatkassen klarer før den må overhales, og eventuelt andre slitedeler. Jeg vil anbefale en grundig verkstedsjekk før et slikt eventuelt bruktkjøp. For eksempel komplett NAF-test med innlagt 4.hjulskontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, DanielStance skrev:

Litt dyr, hadde den ligget til rundt 60 tipper jeg den hadde blitt fort solgt.

 

11 timer siden, Cab3serie2009 skrev:

Felgene virker ikke veldig originale. Det beste med BMW er muligheten for original kvalitet. Jeg ville søkt etter nyere biler med mer entusiastpreg.

Han var ironisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Shattered skrev:

Litt dyr, hadde den ligget til rundt 60 tipper jeg den hadde blitt fort solgt.

Den var ikke SÅ dyr egentlig. Ser ut til å være i god stand, M-Sport etc.

Ligger mye smårustne 530D ute så denne var jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, DanielStance skrev:

Den var ikke SÅ dyr egentlig. Ser ut til å være i god stand, M-Sport etc.

Ligger mye smårustne 530D ute så denne var jo bra.

Eller preface til 80. Jeg vet, de blir liggende lenge, håper jeg!

70 er fortsatt mye for en diesel med 250 000 nesten. Hvis han går ned litt, blir den nok fortere solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.12.2016 at 11.23, Evenol skrev:

Haha, er ikke dette han Sig Hansen fra Deadliest Catch? :)

Du verden først gamlebilen til kong Harald og nå bilen til selveste Sig Hansen. Med så mye kjendis stoff tror jeg at jeg dropper å kjøpe SE&HØR til helga.  For mye av det gode er for mye av det gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.12.2016 at 9.29, Daniel80 skrev:

Jeg tror dette er en ulv i fåreklær. Når du ser etter på de diskre detaljene som sølvspeildekslene og sortlakkert bmw emblem så skjønner du at denne bilen går godt. I tillegg regner jeg med m-merkene i interiøret gjør at bilen blir en råtass! Selv ikke m3 har dette, så dette er nok en værstingbil :wub: "Sleeper" tror jeg dette kalles.
:geek:

Med alt det ekstra eh.."utstyret" håper jeg også at han har trimmet motoren litt. For å oppveie for vektøkningen. Det hjelper ikke med svart carbon fiber vevet BMW merke i dette tilfellet tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Shattered skrev:

Eller preface til 80. Jeg vet, de blir liggende lenge, håper jeg!

70 er fortsatt mye for en diesel med 250 000 nesten. Hvis han går ned litt, blir den nok fortere solgt.

Preface er ikke noe interessant uansett :P

Nåja.. 70k er ikke så allverdens mye for en 530D. 250k km er heller ikke mye for en diesel.

Kunne gjerne ha vurdert den om jeg var ute etter en dieselbil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.12.2016 at 23.49, DanielStance skrev:

- En kan jammen ikke klage på prisen på den bilen, utrolig mye bil for pengene og et svært godt kjøp vil jeg påstå.

I lenken under derimot, er det virkelig lov til å dra frem pekefingeren.
Dersom noen skulle betale en slik sum kan det jammen ikke sitte mye mellom ørene, bilen ruster og understellet er ikke en gang skrevet inn i vognkortet. Vel, markedet bestemmer til slutt.
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=87181678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...