Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Gabz skrev:

Kommer ikke over hvor stygge ratt det sitter i de der.. Senker interiørinntrykket veldig. 

Haha du er ikke den eneste :lol: Hver gang jeg ser en fin E65 LCI så bare kommer jeg til interiørbildene også "lyser" det fæle rattet der opp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, BjornarHS skrev:

https://www.finn.no/89754388

En kompis selger sin e36 m3!

Orginal individual bil med lilla vader og daytonaviolett lakk. Veldig pen og hel bil med mye orginalt ekstrautstyr (noe er montert i senere tid). Etter det jeg vet har han vell det meste av deler for å gi bilen en orginal look :)

Lekekr :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, DanielStance skrev:

Den var faktisk veldig fin! Selv til sølv bil å være :P

Så litt digg ut med Alcantara seter faktisk.

Alcantara er best, kunne aldri ha tenkt meg noe annet etter å ha hatt det nå. Skinn er kaldt om vinteren og varmt om sommeren. Alcantara er bra mot alt unntatt søl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tennbrikket skrev:

Alcantara er best, kunne aldri ha tenkt meg noe annet etter å ha hatt det nå. Skinn er kaldt om vinteren og varmt om sommeren. Alcantara er bra mot alt unntatt søl.

Sant det. Det er rimelig kaldt å ha skinnseter når det er kaldt ute. Enda verre når det ikke er setevarmer :P
Noe dritt hvis bilen har stått i solsteiken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det seg at disse Arctic Trucks bilene kan koste noe så langt innover fjellet mye penger selv om de har gått jorda rundt 6-7 ganger? 
Er det en vanvittig etterspørsel som gjør at prisene holder seg så usaklig høyt? Ombygging hos Arctic Trucks koster jo litt, men ikke såååå mye?
https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=85375281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Torek skrev:

Hvordan har det seg at disse Arctic Trucks bilene kan koste noe så langt innover fjellet mye penger selv om de har gått jorda rundt 6-7 ganger? 
Er det en vanvittig etterspørsel som gjør at prisene holder seg så usaklig høyt? Ombygging hos Arctic Trucks koster jo litt, men ikke såååå mye?
https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=85375281

Vanvittig etterspørsel! Koster en del i ombygging.

Bruker Hilux som eksempel: 

IMG_2995.PNG

Dette er priser før alt ekstrautstyr, så har du ekstrautstyret:

IMG_2996.PNG

Og så må jo bilen først kjøpes i tillegg :D 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35" som de fleste er koster jo ikke mer enn drøye 150 000 kroner, så da er det jo nesten slik at man tjener på å bygge om hvis man ser på prisene :D Nå skal det jo sies at de sikkert ikke går for annonsert pris, men dog.. Heftig mye penger for en eldgammel bil med store hjul(satt VELDIG på spissen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...