Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Den har jo dette designet på alle bildene da. Tror han mener at det er diverse steinsprut på den og at han folierer opp med samme design før salg, kanskje? Veldig symmetrisk og velformet til at det er det han mente var "lappet sammen" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hawkon88 skrev:

Ingen type man kjøper en ombygget m5 av tydeligvis.. men det forklarte jo han i annonsen og temmelig greit..😂

Det jeg har sett av bygg fra Robert er meget nøye sammensatt. Han er utrolig pirkete og sparer ikke på kronene. Vil og tørre påstå at han kvalitetstester det meste utover normale grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Werther skrev:

Vet ikke om noen husker brukeren "rdl" fra gamle bilforumet.net. Spesiell skrue som har hatt mange interessante kjøretøy....

Han er skikkelig anti-A4 - det skal han ha. Husker et videoklipp hvor han sto bak i en Toyota Hiace og burnet med en crosser. Herlig kar som er skikkelig gjennomført gæren.

 

ja det er nå så, men når man forlanger typ m5 pris for en ombygd 520 med babyblå folie så tipper jeg denne blir liggende lenge ute, å ettersom hva jeg skjønte har han vel bannet denne bilen opp og ned flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 25.3.2017 at 5.26, Solberg93 skrev:

"Testpiloter og interesserte bør møte opp et et lånebevis for å sette seg bak rattet med motoren i gang!"

Så de som har penger på konto får ikke prøve bilen? :P Jeg synes det er helt fantastisk når noen selgere begynner å skal sette krev til kjøpere, særlig når noe så ukurant som dette skal selges... Sikkert en gøyal skrue men jeg tror ikke det er en fordel akkurat her ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Eselfjes skrev:

Den bilen der er skikkelig humørsjuk etter hva jeg har sett på Facebook. Støtt og stadig nye feilkoder. 

Ja ser dette på fb selv, den bilen der samt alle E6x er virkelig noe dritt..feilkoder og drit heletiden og bare helvetesskap. Sier han selv.

 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, HMW skrev:

Det jeg har sett av bygg fra Robert er meget nøye sammensatt. Han er utrolig pirkete og sparer ikke på kronene. Vil og tørre påstå at han kvalitetstester det meste utover normale grenser.

Det spiller ingen rolle for meg hvor godt den er sammenskrudd. Jeg ville ikke handlet bil av denne fyren uansett om den var orginal heller. Det handler om at annonsen bryter ned all tillit jeg trenger å ha i en handel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Reef89 skrev:

Ja ser dette på fb selv, den bilen der samt alle E6x er virkelig noe dritt..feilkoder og drit heletiden og bare helvetesskap. Sier han selv.

 

Har kjørt min i 2 måneder, ikke stort trøbbel, og alt av feilkoder jeg har er pissfeil (PDC- sensor etter ryggeuhell samt pærer), kan ikke si meg helt enig med han. Som en annen skrev lenger oppe, en bil oppfører seg slik man behandler den :P Virker som en utrygg fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...