Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, tobiasw skrev:

En drømmebil :) Tror ikke jeg kan huske å ha sett kombinasjonen facelift, original M-Sport og 540iAT. 

Jeg har store problemer med å forstå at første kjøper ikke kostet på seg elektriske seter når man først klasker til med en 540i! :| Ikke at det er noe problem å ettermontere for eventuelle kjøpere men.. merkelig. Uansett flott bil da!

Endret av Bækkmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, tobiasw skrev:

Har faktisk sett F15 med halogenlykter noen ganger, blir bare trist av å se det. 

 

En drømmebil :) Tror ikke jeg kan huske å ha sett kombinasjonen facelift, original M-Sport og 540iAT. 

81_537837762.jpg

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=94711681

Vet om en nesten identisk bil her hvor jeg bor, som muligens er til salgs (til rett pris). Eneste forskjellen er at den har M5 6 trinns manuellkasse, M5 sperrediff og M5 styresnekke. Sort bil, original Msport, samme interiør som denne også. Samt ble bilen hellakkert for 1,5 år siden og Vanos overhalt/byttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, turbowrx skrev:

Vet om en nesten identisk bil her hvor jeg bor, som muligens er til salgs (til rett pris). Eneste forskjellen er at den har M5 6 trinns manuellkasse, M5 sperrediff og M5 styresnekke. Sort bil, original Msport, samme interiør som denne også. Samt ble bilen hellakkert for 1,5 år siden og Vanos overhalt/byttet. 

Hva med registerkjede + tilbehør da? Er jo det som er den største synderen til M62 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det var vel ikke det man kan kalle strøkent akkurat.

Ellers så forstår jeg ikke hvorfor man ikke kan godta f.eks. mail (som i dette tilfellet). For min del hadde det vært nok til at jeg ikke hadde brydd meg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Bækkmann skrev:

Jeg har store problemer med å forstå at første kjøper ikke kostet på seg elektriske seter når man først klasker til med en 540i! :| Ikke at det er noe problem å ettermontere for eventuelle kjøpere men.. merkelig. Uansett flott bil da!

#weightreduction

mindre penger på dill dall = mer penger til motor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

Ellers så forstår jeg ikke hvorfor man ikke kan godta f.eks. mail (som i dette tilfellet). For min del hadde det vært nok til at jeg ikke hadde brydd meg med det.

Generasjonen hvor en stor andel av individer med vilje i størst mulig grad prøver å ignorere dagens teknologi som for eksempel e-post.

For min del så kan de holde på som de vil på Finn, men når man begynner å jobbe med folk som bevisst unnviker e-post og tilsvarende, da blir man fort forbanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, awt skrev:

Tja, det var vel ikke det man kan kalle strøkent akkurat.

Ellers så forstår jeg ikke hvorfor man ikke kan godta f.eks. mail (som i dette tilfellet). For min del hadde det vært nok til at jeg ikke hadde brydd meg med det.

Jeg skjønner han godt - svarer heller ikke på mail når jeg selger bildeler & tilbehør på finn fordi man får enormt mange useriøse henvendelser via mail som aldri fører til noe som helst. Typiske gjengangere er "er det solgt" (hvorfor tror du det ligger på finn, smartass?), "byr 200kr", "sender du til Alta", "kan du måle lengden på radiatorslangen i motorrommet, fordi jeg har problemer med kjøling" (fikk en slik når jeg solgte bruktbil...), "kan hente om to uker hvis jeg har igjen penger etter ferie på Mallorca" etc etc etc, og disse folka skriver aldri et normalt høflig skriftspråk og skriver aldri navnet sitt.  Så når det kommer til ting på finn-torget tar jeg kun henvendelser på telefon og sms for å sile ut alle kjøtthuene. Og det fungerer godt også, ting blir solgt og de seriøse med penger og faktisk interesse tar kontakt.  

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Werther skrev:

Jeg skjønner han godt - svarer heller ikke på mail når jeg selger bildeler & tilbehør på finn fordi man får enormt mange useriøse henvendelser via mail som aldri fører til noe som helst. Typiske gjengangere er "er det solgt" (hvorfor tror du det ligger på finn, smartass?), "byr 200kr", "sender du til Alta", "kan du måle lengden på radiatorslangen i motorrommet, fordi jeg har problemer med kjøling" (fikk en slik når jeg solgte bruktbil...), "kan hente om to uker hvis jeg har igjen penger etter ferie på Mallorca" etc etc etc, og disse folka skriver aldri et normalt høflig skriftspråk og skriver aldri navnet sitt.  Så når det kommer til ting på finn-torget tar jeg kun henvendelser på telefon og sms for å sile ut alle kjøtthuene. Og det fungerer godt også, ting blir solgt og de seriøse med penger og faktisk interesse tar kontakt.  

Bortsett fra at en ting, som er at mange selgere ikke gidder å sette ting som solgt på Finn. Så at man får spørsmål om en ting er solgt er helt OK syntes nå jeg. Men i det store og det hele er jeg ening med deg. Man får utrolig mange tåplige hendvendelser på mail når man selger på finn. Mye av det er bare regne som spam. Som ser du selger bil xxx,yyy. Vil du bytte mot to helt nye og ubrukte 4K tv :?

Endret av t06afre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...