Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan erhindre at det lå 2 like csl biler ut for ca 1 år -1 1/2 år tilbake mener den ene lå til 639 og den andre til 649(eller om det var 739 og 749 tror det var på 6 tallet), den ene var en sikkelig csl uten radio og slikt, mens den andre var litt mere pimpet, da den hadde radio. Km standen skilte vel 10.000km husker den ene lå med 41 000 km begge bilene ble solgt av samme forhandler😊 Og tror dem var import biler😊

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Solberg93 skrev:

Husker du hva de kostet ny?

Nei, men dette finner man muligens i de historiske prislistene hos skatteetaten.

CSL var faktisk forholdsvis "billig" i Norge, og kostet ikke stort mer enn en vanlig e46 M3 grunnet mindre vekt, og da også mindre avgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82115422 Ser denne har ligget ute en stund. Er det noe å gå på i pris tro? Skal ikke ha meg sånn bil enda, men prøver å følge litt med på priser. Likte fargen, motoren og utstyret på denne. Selv om den kunne hatt m-tech, men det kan ettermonteres. Føler heller ikke x-drive er noe særlig stort pluss egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, OddM/// skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82115422 Ser denne har ligget ute en stund. Er det noe å gå på i pris tro? Skal ikke ha meg sånn bil enda, men prøver å følge litt med på priser. Likte fargen, motoren og utstyret på denne. Selv om den kunne hatt m-tech, men det kan ettermonteres. Føler heller ikke x-drive er noe særlig stort pluss egentlig..

xDrive merker du ingenting til i det daglige, heller ikke de få ekstra kiloene dette medfører. Så dette ville jeg ikke hengt meg oppi :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

xDrive merker du ingenting til i det daglige, heller ikke de få ekstra kiloene dette medfører. Så dette ville jeg ikke hengt meg oppi :) 

Det der er nå ihvertfall helt feil! xDrive gjør MYE med hvordan bilen føles og kjøre, og det er langtifra positivt spør du meg. I tillegg gir det økt slitasje og forbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel80 skrev:

Det der er nå ihvertfall helt feil! xDrive gjør MYE med hvordan bilen føles og kjøre, og det er langtifra positivt spør du meg. I tillegg gir det økt slitasje og forbruk.

Jeg synes 60/40 fordelingen er kjempebra og i svinger blir uansett kraften sendt bak, med mindre grepet trengs en annen plass. I høye hastigheter blir også kraften sendt bak. Selvfølgelig er det forskjeller, men det er ikke noe som vil utgjøre det store i det daglige. Forbruket er litt høyere, men i en 330i er vel ikke forbruket man tenker over. Dessuten er det ikke skrekkelig mye høyere. Altså finner man en aktuell bil som har xDrive ville jeg ikke latt det være avgjørende. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...