Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Gabz skrev:

Stylingvalget på denne var jo... interessant. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98872447

Passe dyr også. Preface 520i i grei stand får du jo til under halvparten. 

en kan vel si hver sin smak? xD

31 minutter siden, Enes Yakici skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98297765

Nydelig E39 facelift! Fin farge kombo med m-pakke og manuell gir! Sjeldent. :)

 

65_85171952.jpg

den var lekker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på den røde E39en i mange dager nå og fantasert fælt. Dessverre gidder jeg ikke ha 3 biler på skilt da man bare får brukt en av gangen uansett. Dessuten har eldre BMW en tendens til å bli skummelt dyrt mtp vedlikehold, så denne bilen vil koste en god del mer enn bare innkjøpsprisen i lengden. Men jeg er overrasket over at ingen har snappet den opp enda. Det må også nevnes at Bil Invest i Oslo pleier å være skamdyre, men denne er relativt fornuftig priset. Annonsen har sikkert vanvittig mange visninger.  Som flere har skrevet må det være motoren som gjør at den ikke blir solgt - vil tro en 525i hadde gått med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Werther skrev:

Dessuten har eldre BMW en tendens til å bli skummelt dyrt mtp vedlikehold, så denne bilen vil koste en god del mer enn bare innkjøpsprisen i lengden.

Kommer helt ann på hvilken bil og motor, og hvordan forrige eier har vedlikeholdt den.

Siste E34en jeg hadde kostet meg fint lite. Eneste utgiftene jeg hadde på den var bremser, et batteri og servicedeler + olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Werther skrev:

Har tenkt på den røde E39en i mange dager nå og fantasert fælt. Dessverre gidder jeg ikke ha 3 biler på skilt da man bare får brukt en av gangen uansett. Dessuten har eldre BMW en tendens til å bli skummelt dyrt mtp vedlikehold, så denne bilen vil koste en god del mer enn bare innkjøpsprisen i lengden. Men jeg er overrasket over at ingen har snappet den opp enda. Det må også nevnes at Bil Invest i Oslo pleier å være skamdyre, men denne er relativt fornuftig priset. Annonsen har sikkert vanvittig mange visninger.  Som flere har skrevet må det være motoren som gjør at den ikke blir solgt - vil tro en 525i hadde gått med en gang.

Motoren og rusten. Har studert bildene, og den har dessverre blitt angrepet ganske stygt. Bare se innsiden av døren på ene bildet. Det er god grunn til å tro at bildene ikke viser hele sannheten også. Jeg mener den trenger en hellakering omtrent, og derfor synes jeg prisen er mer enn høy nok.

Synd, for bilen er i utgangspunktet meget fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Werther skrev:

Har tenkt på den røde E39en i mange dager nå og fantasert fælt. Dessverre gidder jeg ikke ha 3 biler på skilt da man bare får brukt en av gangen uansett. Dessuten har eldre BMW en tendens til å bli skummelt dyrt mtp vedlikehold, så denne bilen vil koste en god del mer enn bare innkjøpsprisen i lengden. Men jeg er overrasket over at ingen har snappet den opp enda. Det må også nevnes at Bil Invest i Oslo pleier å være skamdyre, men denne er relativt fornuftig priset. Annonsen har sikkert vanvittig mange visninger.  Som flere har skrevet må det være motoren som gjør at den ikke blir solgt - vil tro en 525i hadde gått med en gang.

Hva du mener skal være skummelt dyrt med gammel BMW? Jeg er nemlig av motsatt oppfatning, at eldre BMW er noe av det billigere man kan kjøre, såfremt at man kan skru selv og er bevisst på delekjøp. Feks er klosser og skiver bak til X5en halv pris på reservedeler24 i forhold til koed. Det samme med bremseskjold og andre slitedeler. En motor, girkasse eller elektronikk er heller ikke spesielt vanskelig eller dyrt å få tak i.

Jeg har enda ikke brukt mer enn rundt 30øre/km i deler til x5en på 63000km og 2 EU-kontroller. I følge mange skal det være en av de værste bruktbilene og eie. Jeg sier meg ikke enig. Jeg mener at vag er langt værre stilt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Hawkon88 skrev:

Hva du mener skal være skummelt dyrt med gammel BMW? Jeg er nemlig av motsatt oppfatning, at eldre BMW er noe av det billigere man kan kjøre, såfremt at man kan skru selv og er bevisst på delekjøp. Feks er klosser og skiver bak til X5en halv pris på reservedeler24 i forhold til koed. Det samme med bremseskjold og andre slitedeler. En motor, girkasse eller elektronikk er heller ikke spesielt vanskelig eller dyrt å få tak i.

Jeg har enda ikke brukt mer enn rundt 30øre/km i deler til x5en på 63000km og 2 EU-kontroller. I følge mange skal det være en av de værste bruktbilene og eie. Jeg sier meg ikke enig. Jeg mener at vag er langt værre stilt,

Helt enig med deg! Føler akkuratt det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...