Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=100518605

HELT snau M5 beskrives som perfekt utstyrt og fullastet bil! Direkte feil i annonsen også, har verken fullskinn eller keramiske bremser! Sendte de mail om dette, nevnte også at den er en av de dårligst utstyrte M5 F10 på hele Finn! 0 kr upgrade på materialvalg f eks. En bra M5 har 120-150K upgrade på dette: lakk, skinn, taktrekk, dashbord, interiørlister. Ikke HiFI Prof engang, ingenting! Ville ikke gitt 1 kr over 700K for den! Hvem tror de de lurer egentlig? M5 kjøpere flest har mer peil enn at de betaler 838K for den bilen der. 

Endret av Magne Abrahamsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos en forhandler i vinter da en venn av meg skulle teste en hybrid fra Mercedes. Vi måtte vente en halvtimes tid ettersom noen skulle prøvekjøre bilen før oss. Etter å ha overhørt hvordan og hvor mye kopiering de gjør på tvers av annonsene så er jeg nesten overrasket over at de greier å få med riktig farge på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om de redigerer annonsen etter mailen min, ellers er det jo bevisst feilinformasjon/ lureri å oppgi utstyr for 170K som den ikke har, ikke noe småtteri dette, keramiske bremser( fås kun på facelift) og fullskinn koster jo henholdsvis 90 og 80K. De har jo lagt litt jobb ned i annonsen, skrevet en novelle, lagt ved fabrikkoder, prøvd å ta proffe bilder, så skulle tro de vet hva de har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solberg93 skrev:

Den var finere før han bredda bilen. Eier før han som selger nå. Har sett bilen live flere ganger, veldig gjennomført bil, men er som Trf sier. Bilen er ødelagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Solberg93 skrev:

Ødelagt syns jeg var å ta litt i da, delt smak ihvertfall :)

Smaken er som baken.. Man får en temmelig pen e91 for den summen der, så jeg tror det blir vanskelig å få solgt den uten at han må senke prisen drastisk. Hvordan han derimot har klart å bruke 2-3000timer på den bilen er litt vanskelig for meg å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...