Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

23 timer siden, Solberg93 skrev:

Skjedd mye med utseende siden du solgte den for 3 år siden? Flott farge!

Da jeg solgte den hadde jeg kun hatt tid til å montere m-sport girspak og m3 sideskjørt. Det fulgte med m-sport ratt, lakkert m3 fanger og bakfanger.

Det som er gjort etter min tid er lyktesot, spoiler, senk og felger.

Står i annonsen at det er en m-sport, men det er ikke en m-sport bil.

Likte Blue Atlantic fargen selv, sjelden og fin farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Saltkjelen oppsumerte det vel ganske greit her, men stygge reflekser på fangerene og mph-speedometer er mine hovedgrunner.

Jeg vet at dette er ting som "enkelt" kan byttes, men så lenge prisen er noe bedre enn en tilsvarende europeisk bil ser jeg ikke noen grunn til å gå gjennom den prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var det også forskjell på motorer de fikk fordi svovelmengden i bensinen der spiste opp nikasilbelegg. Ellers har de jo fått litt rare ting der borte på bl.a E36 som hadde "m3" med s52 og du fikk opp motorlampe om bensinlokket satt løst osv.  Så er jo enkelte biler utstyrt med "sommerpakke" og ikke "cold climate", dette avhenger av hvor bilen kommer fra og er kanskje mindre viktig på en cab som kun brukes om sommeren, men jeg hadde hatt lyst på setevarmere og varme i speil om jeg skulle kjøre bilen på vinteren.

Potensialet for å finne irriterende småting på en us-bil er i alle fall tilstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Ser meg vel enig i alt som er nevnt her. Det meste av forskjellene på bilen jeg linker til er vel kurant å gjøre noe med.  Men vil vel være tungsolgt neste gang uansett hvordan man vrir og vender på det vil jeg tro 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1.8.2017 at 19.25, Popza skrev:

Da jeg solgte den hadde jeg kun hatt tid til å montere m-sport girspak og m3 sideskjørt. Det fulgte med m-sport ratt, lakkert m3 fanger og bakfanger.

Det som er gjort etter min tid er lyktesot, spoiler, senk og felger.

Står i annonsen at det er en m-sport, men det er ikke en m-sport bil.

Likte Blue Atlantic fargen selv, sjelden og fin farge.

Gamle bilen min dette, mener det var deg jeg kjøpte den av. 

Må si det er litt mer en det som er blitt gjort. Her er gamle tråden min:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...