Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, E.C. skrev:

Tror ikke så mange kjøper godkjent ombygd 3,0L til 180k. Hvorfor skulle man gidde det når man da like gjerne kan importere en original M3 fra Sverige til samme pris.

Nei,det er jo sant:)Tok vel "litt" hardt i når jeg skrev det..Jeg fikk det jo til å høres ut som om det var en haug med folk som kjøpte godkjent ombygget 3,0L til 180K.Men jeg vet om 1stk som ble solgt for en meget høy pris for noen måneder siden,så utifra det så ble jeg litt overrasket over at denne 3,2L ikke har blitt solgt.

Men det skjønner jeg nå utifra alt dere har lagt merke til med den 3,2L:)Så jeg må bli flinkere til å studere bildene i annonser nøyere merker jeg og ikke overdrive så fælt,hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.8.2017 at 8.03, Evopower skrev:

Bilen er en 99 modell han legger vekt på at man kan åpne og lukke vinduene med nøkkelen, noe de føeste bmwer kan.

Du verden der lærte jeg noe nytt. På min egen E38 viste jeg at man kunne lukke alt ved å holde nøkkel i dørlås nede i låst posisjon. Men at man også kunne bruke fjernkontrollen på nøkkel til åpne/lukke alt viste jeg faktisk ikke:oops:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/102280770

Flott bil som jeg fikk opp som varsel på finn.no appen og som jeg 20 minutter senere var å såg på. Ble veldig gira og villig til å sette meg i gjeld og/ eller selge alt jeg har av biler og prosjekter for å denne bilen i mitt eie.

Så derfor ber jeg noen  med litt mer realistiske/objektive øyne øyne om de kan finne på noe å fraråde meg denne bilen på? Før dere sier at det er for dyrt for en 4'er diesel; sjekk utstyr og fargekombo! 

Jeg har sett på bilen og den er utrolig strøken; førersete er som nytt, det lukter som nytt inne i bilen, rust finnes ikke på de vanlige f10 plassene og det er ikke en eneste bulk eller vaskeripe på bilen. Entusiasteid mest sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Evopower skrev:

https://www.finn.no/102280770

Flott bil som jeg fikk opp som varsel på finn.no appen og som jeg 20 minutter senere var å såg på. Ble veldig gira og villig til å sette meg i gjeld og/ eller selge alt jeg har av biler og prosjekter for å denne bilen i mitt eie.

Så derfor ber jeg noen  med litt mer realistiske/objektive øyne øyne om de kan finne på noe å fraråde meg denne bilen på? Før dere sier at det er for dyrt for en 4'er diesel; sjekk utstyr og fargekombo! 

Jeg har sett på bilen og den er utrolig strøken; førersete er som nytt, det lukter som nytt inne i bilen, rust finnes ikke på de vanlige f10 plassene og det er ikke en eneste bulk eller vaskeripe på bilen. Entusiasteid mest sannsynlig.

Rå interiørfarge, men sølve lister passet dårlig inn. Men må si BMW har tatt et rart valg ang list i midtkonsoll når man sammenligner med automat F1x.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Walkabout skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=102337175

Er jo nesten E60 M5-priser dette... Fryktelig dyrt!

Kast på et senkesett slik at bilen skraper i asfalten, kode US-blinkers med sideblinklysene tent, heng et par-tre forfriskende wunderbaums i speilet, monter rakrør (aller helst med dieselstuss) slik at den røyklegger hele bygda som en gammel Opel Ascona med dieselmotor og ta noen forderdelig (!) dårlige mobilbilder, som attpåtil er screenshots av allerede eksisterende bilder - ja, da har du en E6x til overpris som kundegruppen går mann av huse for å få tak i. At den er like dyr som en M5 har jo ikke noe å si, da dette er en mye fetere bil, den er jo "senka lissom oxo har sykt mæd dekkstrekk". BMW E6x og E9x har dessverre blitt nåtidens Volvo 240.. Trist, men sant.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...