Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med fordelingskasse, oljepumpe, registerkjede/strammer, kammer, dyser osv på denne kilometerstanden? Eller tenker du at denne er så billig og kosmetisk pen at et eventuelt motorbytte osv burde være "innafor?" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke forventet umiddelbare problemer om alt fungerer bra per i dag. Men som du sier, bilen er såpass billig, og en brukt m57 er såpass billig at jeg egentlig ikke ser på det som noen veldig stor risiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For folk flest er et motorbytte mye dyrere enn bare motoren selv, ettersom man skal ha ganske bra med kunnskap, utstyr og plass for å bytte motor selv. Men for folk som faktisk har det, så kan det være et godt kjøp, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om du ikke greier å ta ut en, og sette inn en annen motor, så vil jeg på generelt grunnlag anbefale å unngå biler som er kjørt over en halv million kilometer. Når det er sagt, så er kanskje m57 en av de beste motorene om du nå først skal kjøpe en bil som har gått over en halv million, og du ikke kan skru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Peak skrev:

Da finnes det faktisk to originale e34 Sport Limousine i Norge. 
Den andre har reg.nr. XR577XX

Morsomt at det er to på norske veier. Blir spennende å se hvor fort denne blir solgt. Den ser jo utvilsomt meget pen ut, noe de fleste E34-er ikke gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...