Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Men den km standen da??

Sett bort fra prisen så var det jo et interessant eksemplar om km stand er riktig, og bilens tilstand er tilsvarende. Men så ser jeg at de har drevet å bygd stereo i den.. tenk å ødelegge et sånt eksemplar på den måten da? (joda, jeg vet at jeg nå trakker en del på tærne, det får bare være, jeg er møkk lei av ledninger på kryss og tvers etter stereobygg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, TRF-Racing skrev:

Men den km standen da??

Sett bort fra prisen så var det jo et interessant eksemplar om km stand er riktig, og bilens tilstand er tilsvarende. Men så ser jeg at de har drevet å bygd stereo i den.. tenk å ødelegge et sånt eksemplar på den måten da? (joda, jeg vet at jeg nå trakker en del på tærne, det får bare være, jeg er møkk lei av ledninger på kryss og tvers etter stereobygg).

Så enig med deg @TRF-Racing, men ser nok ut til at han mangler et tall i km.standen, hvis vi tar en titt på Statens Vegvesen sine nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå G30! Ser dog ikke helt poenget med å ha 93 bilder hvorav 80% av dem er samme vinkel tatt 15 ganger.. Blir så slitsomt å bla gjennom. De 30 første bildene kunne eksempelvis enkelt vært 3-4. Jaja..

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=103173242

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...