Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96021419&fks=96021419

 

noen her inne som var prøvd å kontakte eller vært i kontakt med han her? Min gamle estorilblå E39 om dere ikke får opp linken... Annonsen er utløpt så ikke sikkert den kommer opp. En kamerat av en bekjent ble kontaktet av han å spurt om å bytte i en bil han selv hadde. Men når han svarte at det var aktuelt osv fikk han ikke noe mere svar fra han. Skulle gjerne hatt litt info om flere har prøvd/hatt kontakt med han. Kontakt meg på 92471575

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skare1 skrev:

Den der fristet veldig! Går sikkert fort 

Jepp, hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg lett kjøpt den selv. Men hadde vel hisset på meg halve BMW verden om jeg hadde rørt noe som helst på den også :lol:

Men stusser litt på at kmstand ikke har blitt ført inn på flere år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, daniel740i skrev:

Jepp, hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg lett kjøpt den selv. Men hadde vel hisset på meg halve BMW verden om jeg hadde rørt noe som helst på den også :lol:

Men stusser litt på at kmstand ikke har blitt ført inn på flere år?

Den der var veldig pen som den var, men "riktige" mode med mulighet for å skru den org igjen er alltid en vinner. 

Merkelig det med km, men uansett er tilstanden desisdert viktigst, og ikke km😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Skare1 skrev:

Den der var veldig pen som den var, men "riktige" mode med mulighet for å skru den org igjen er alltid en vinner. 

Merkelig det med km, men uansett er tilstanden desisdert viktigst, og ikke km😊

Jepp. Hadde i hvertfall byttet interiøret. Var ikke helt min stil. Hadde nok gjort noe med understell og hjul og, men beholdt originaldelene om nestemann ønsker original bil.

Men tror han som eier den har bommet på dekkdimensjon :lol: Litt for store til E32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ALBUAK skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=101755125

Noen som har noen meninger om denne? Virker som en grei pris for en E46 coupe med R6.

Så relativt grei ut, eller.. Ganskje kjedelig, men ser ut til å være grei for rust. E46 pleier jo ofte å ruste på hjulbuer/skjermer og på dører. Denne så jo grei ut.

Og sant det du sier, grei pris for en E46 coupe med sekser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...