Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Hernos skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=99185541 

Hva mener dere er "rett" pris på denne? 

Denne syns ikke jeg er verdt prisen.

Bilen blir fremstilt som strøken og rustfri,noe jeg ikke er helt enig i.Jeg har ikke vært å sett på bilen selv,men ut i fra bildene å bedømme så er det en del ting som tilsier at bilen er overpriset.

Nevner:

-Oppskrapet/kantkjørt felg.

-Lakkforskjell panser/sideskjermer forran

-Ser ut som rust i hjulbuen på det ene bildet

-Mye steinsprut på panser og en utover bulk midt på panser på det ene bildet

-Sølvstripe på bunn av bakfanger dårlig maskert ved opplakkering.

-Oppskrapet støt lister på bakfanger

-På det ene bildet der selger tar bilde av sjåfør døren åpen, så ser man at pinnen til låsen ikke er der den burde være høydemessig.

-Hvite striper i bunn av rattet

-Spreker i bunn av glasset på instrumentpanel

- Og har lest at eier har satt inn en ny brukt girkasse da den originale var defekt.

Mye mulig jeg ødelegger for selger nå,og at jeg faktisk tar feil. Men min mening er at bilen er ca 100.000 for dyr.

Greit nok at det er en M5,og de begynner å bli veldig populære,men vi er ikke helt der i Norge ennå. Og forventer selger å få den prisen som han gjør,så må alt være 110% strøkent. Når deler av bilen er omlakkert og girkasse er byttet,da er ikke dette lenger en original BMW E34 M5 i mine øyne.

Endret av bmw cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å være optimistisk, tror han har glemt at det er en 320D sedan med 270k på telleren :lol: Likte spesielt godt de 4 stussene bak som hang lavt og stakk godt ut. Også turbotrykkmålerene i lufteslusene. Og Hartge-merkene. Classy.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, awt skrev:

Imponerende at det ikke glinset av serviceheftet.

Akkurat det tenkte jeg og :lol:

Måtte inn og se på de andre bilene de hadde for salg. Jodda. Alle var like glinsete og flotte. Til og med en gammel beige Skoda :whut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør det med fler biler... Jeg var nettopp i markedet for ny bil og så på biler i regionen, da kom det opp en interessant bil fra den forhandleren. Den ble fort uinteressant ene og alene pga. bling-effekten på alt. Mulig bilen var bra, men jeg ser alltid gjennom bildene før jeg leser teksten. Er de bra/interessant så blar jeg nedover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎31‎.‎10‎.‎2017 at 20.13, bmw cab skrev:

Greit nok at det er en M5,og de begynner å bli veldig populære,men vi er ikke helt der i Norge ennå. Og forventer selger å få den prisen som han gjør,så må alt være 110% strøkent. Når deler av bilen er omlakkert og girkasse er byttet,da er ikke dette lenger en original BMW E34 M5 i mine øyne.

Enig med deg at bilen er overpriset, det er vel derfor den har ligget ute såpass lenge. Husker du om bilen hadde servicehefte? Mange av disse E34 M5ene ble kjørt langt og mye når de var nye, derfor ble dessverre en del av de skrudd tilbake også. Er jo litt pussig at en garasjedronning med bare 130 000km har masse steinsprut, lakket opp og byttet girkasse. De M5-girkassene pleier/pleide vanligvis ikke å begynne å skrape og slite før etter 200 000km...

On ‎02‎.‎11‎.‎2017 at 10.08, hanzhe skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=107661875

Spenstig å bare sette ifra seg bilen en tilfeldig plass 

Jeg digger Fiesta mk1 og mk2, spesielt XR2. Dog skjønner jeg at den ble satt vekk med såpass kollisjonsskader, gåen dynamo og sikkert masse 2ere fra EU-kontroll. Disse Fiestaene er vanvittig morsomme å kjøre selv med 1.1-literen.

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...